יום חמישי, 24.10.2024 שעה 19:26
לוח תוצאות

ג'קי נתן הורחק ל-3 משחקים עקב העלבת שופט

מאמן קבוצת נערים ג' של מכבי נתניה, נמצא אשם בסעיפים "העלבת שופט המשחק" ו"התנהגות בלתי הולמת", עליהם עמד לדין. "הדו"ח שקרי", ציין בפני הדיין

|
מכבי נתניה נערים ג (אחר)
מכבי נתניה נערים ג (אחר)

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל מצא לנכון להרשיע את ג'קי נתן, מאמן קבוצת נערים ג' של מכבי נתניה (שנתון 2010) במיוחס לו ולהרחיקו לשלושה משחקים בפועל, כשההמלצה הייתה לגביו – הרחקה מארבעה משחקים.

הדיין, עו"ד ישראל שמעוני, שמע טענותיו של נתן ולמרות הכל נמצא המאמן אשם בסעיפי האישום "התנהגות בלתי הולמת" ו"העלבת שופט המשחק". ג'קי נתן ייעד מהמשחקים נגד הפועל ניר רמת השרון, הפועל קריית שמונה ומכבי תל אביב. צפוי לחזור ב-30/11 מול הפועל רעננה.

ב-19 באוקטובר, יצאה קבוצתו לאבו-גוש, שם פגשה במסגרת המחזור השמיני את הפועל ירושלים המקומית ורשמה הפסד בדמות 4:3. ג'קי נתן ראה את הכרטיס האדום בדקה ה-54 להתמודדות, זאת לאחר אזהרה מצד השופט, שוקי קודיש, עם הוצאת הכרטיס הצהוב על דברים לא ראויים.

מדובר בשחקן הליגות הנמוכות בכדורגל, שלפני שנתיים החל לאמן במחלקות הנוער, כשהפך בעונת 2022/23 למאמן קבוצת ילדים ב' של הפועל תל אביב. בעונת 2023/24 אימן גם את קבוצת ילדים ב' וכך גם את קבוצת ילדים א' של הפועל תל אביב.

מתוך פרוטוקול הדיון בעניינו של ג'קי נתן, בדבריו אל הדיין, עו"ד ישראל שמעוני:
"מהכתוב בדו"ח שקרי. המחצית השנייה נאמרה בקונוטציות שונות. מעולם לא אמרתי לו "שופט אתה אפס". המשחק מצולם הכוללת סאונד וניתן לבדוק כי אנחנו מתחת למצלמה. הערתי לו נטו על בזבוזי זמן. הצהוב הוצא לעברי על כי שאלתי אותו "למה אתה מסתכל עלי?". לאחר מכן אמרתי לו "מעניין אותי מה תרשום בדו"ח, על מה הצהוב?"".

"הסתובב ונתן לי כרטיס אדום. בירידה מהמגרש אמרתי לו "מעניין מה תרשום בדו"ח, חוצפן". לא העלבתי אותו פעם אחת מלבד בדקה 75 כאשר הערתי לו על חילוף של הפועל ירושלים, "עובדים עליך, יש שחקן פצוע בחוץ ועוד לא מוכן לחילוף". זה כל מה שנאמר אני חוזר ואומר כי המשחק מצולם ושומעים מילה במילה מה נאמר".

בהחלטתו, ציין עו"ד ישראל שמעוני: "גרסתו של הנאשם מאששת התנהגות בלתי הולמת (הערות לשופט במהלך המשחק) והעלבת שופט "אמירת "גזען" ודי באלה להרשיעו במיוחס לו. אני מרחיק אותו לשלושה משחקים".

מתוך דו"ח השופט:
"בדקה ה-54 למשחק הורחק מאמן מכבי נתניה, ג'קי נתן, בכרטיס אדום. פירוט האירועים: כאמור, מאמן מכבי נתניה עד לדקה ה-54 למשחק, הפריע לי בניהול המשחק עם כל שריקה שלי. תמיד העיר לי בהערות פוגעניות".

"'צוחקים עליך', 'עובדים עליך, 'אתה לא רואה היה הפוך'. ניגשתי אליו והנפתי לו את הכרטיס הצהוב. ג'קי נתן, מאמן מכבי נתניה, כעס על הצהוב ומיד צעד לעברי 'על מה צהוב? י'חתיכת חוצפן', לכן הנפתי לו את הכרטיס האדום".

"המאמן של מכבי נתניה יצא למעבר תחומי המגרש מחוץ לגדר והמשיך לאחר הרחקתו לומר לי בזלזול 'שופט אפס, הכל מצולם, אין לך מושג'. אני יכול להיות אבא של המאמן הזה! התנהגות לא נאותה בכלל לדמות של מאמן שמחנך ילדים".

"עד לסיומו של המשחק נאלצתי להתמודד עם בעיות משמעת של השחקנים בקבוצתו, בעקבות ההרחקה והמאמן ג'קי נתן רק מאיים מהגדר לאחר הרחקתו. עצוב מאוד וחבל מאוד שמאמן שהוא דמות חינוכית למועדון ולקבוצה מתנהג כך!".

אסור לפספס
נגןלברון ג'יימס חונך את ברוני בדרך הקשה
לברון ג'יימס חונך את ברוני בדרך הקשה
נגןאתם תצליחו לעמוד באתגר של מירן בוזגלו?
מי יצליח לעמוד באתגר של מירן בוזגלו?
נגןכל הרגעים הקורעים מהערוץ של כריסטיאנו
כל הרגעים הקורעים מהערוץ של כריסטיאנו
נגןזאת פאדיחה: חגג שער בזמן שהמשחק המשיך
זאת פאדיחה: מול המצלמות חגג שער שלא היה
/* LAST / NEXT ROUNDs */