יום חמישי, 24.10.2024 שעה 23:14
לוח תוצאות

הפועל נחלת יהודה ראשל"צ נקנסה ב-5,000 שקלים

קבוצת נערות א' לא הופיעה למשחק ליגה מול בנות אילת. בעלי נחלת יהודה, נוי צ'רשניה: “הכל היה מוכן. ביקשנו לדחות המשחק". רועי סבג: "איפה ואיפה"

|
כדורגל אילוסטרציה (רויטרס)
כדורגל אילוסטרציה (רויטרס)

קנסות ה-5,000 שקלים ממשיכים להיות מושתים על מועדונים המגוללים סיפורים באי-הופעתם במקומות מרוחקים, או באזור הבקעה או במקומות מן המגזר או ההיפך. בין הדיונים אתמול (שלישי) בבית הדין המשמעתי עמדה לדין קבוצת נערות א' של הפועל נחלת יהודה ראשון לציון, הרי שלא הופיעה למשחק ליגה מול בנות אילת – בעיר הדרומית, אילת.

לאחר שהדיין, עו”ד נעם ליובין, שמע את גרסת נציגי המועדון, הפועל נחלת יהודה ראשון לציון, נוי צ’רשניה, המשמש כבעלי המועדון ורועי סבג, מנהל הקבוצה, ציין בדבריו: “למעשה הודו נציגי הנאשמת כי אכן עשו דין לעצמם ולא הופיעו למשחק. שאר טענותיהם בסגנון ‘למה אני כן והם לא?’ אינן יכולות לסייע להם באי הרשעת הנאשמת, על כן הנני מרשיע את הנאשמת במיוחס לה”.

הוא המשיך ונימק החלטתו: “מצויים אנו בפתח עונה שנייה בה המצב במדינת ישראל לאורכה ולרוחבה הינו מצב לא פשוט. עם זאת מנסים הגורמים השונים במדינה בכלל ובהתאחדות לכדורגל בפרט, לשמור על שגרה מסוימת שתאפשר קיום מסגרות תחרותיות כמתחייב. במקרה זה ומשהחליטה ההתאחדות כי המשחק בין הנאשמת לאילת יתקיים, היה על הנאשמת להופיע למשחק.

הדיין נעם ליובין (שחר גרוס)הדיין נעם ליובין (שחר גרוס)

“התנגדות הורים לנסיעה עקב חשש כלשהו מובנת אמנם, אולם אינה מקובלת במסגרת בו מצויות השחקניות. הגבלות לקיומו של משחק יכולה להיות בעיקרה עקב הנחיות פקע”ר, אליהן נשמעת ההתאחדות לכדורגל (ראה הגבלות קיומם של משחקים באזורים שונים, על כל המשתמע מכך). במסגרת בו נמצאות השחקניות הרי שלא הורים הם אלו שיחליטו האם יש או אין לקיים משחק.

"צריכה הייתה (ועדיין נדרשת לעשות כן) הנהלת הקבוצה להסביר לאותם הורים באופן מסודר ומאורגן כי בפניהם שתי אפשרויות – האחת לקיים את משחקי הקבוצה בהתאם לכללים הנוהגים בהתאחדות לכדורגל בנושא זה, או השנייה – סגירת המסגרת התחרותית הנ”ל ופירוק הקבוצה.

“כאמור לעיל, לא ייתכן מצב בו מחליטים הורים לאיזה משחק תיסע הקבוצה ולאיזה משחק תימנע מנסיעה עקב המצב וללא כל גיבוי לכך מהוראות פקע”ר, וגם לא מקובלת עמדת הנהלת הקבוצה כאילו נקיים את המשחק אבל ‘כשהמצב יירגע’. כשאלו הם פני הדברים ומאחר וכבר הכברנו מילים על התופעה הפסולה של אי ההופעה למשחקים, החלטתי כי על הנאשמת יושת עונש של קנס כספי של 5,000 שקלים בפועל. תוצאת המשחק תיקבע על 0:3 לטובת בנות אילת”.

נוי צ'רשניה, בעלי הפועל נחלת יהודה ראשון לציון ציין בדיון: “הכל היה מוכן. הסעה שולמה 3000 שקלים פלוס מע”מ. המשחק היה אמור להתקיים ב-26 בספטמבר 2024. אמרנו שאנחנו לא יכולים לבוא בתאריך זה, שהיה ליום חמישי ולחזור באותו יום. אנחנו מועדון שומר שבת, אנחנו לא צו פיוס. ואז קבענו לתאריך ל-20 באוקטובר 2024.

“ביום שני שלפני זה ב-14 באוקטובר 2024, היה אמור להתקיים משחק ילדות בשעה 18. התקשר אסי קיפר שהמשחק נדחה כי היו אזעקות וההורים של מודיעין מפחדים לשלוח את ההורים וביקשו לדחות את המשחק. יום רביעי ערב חג סוכות, הילדות סירבו להגיע למשחק – מוכנים לבוא ולשחק כשהמצב יירגע, וביקשנו לדחות לדצמבר”.

רועי סבג, מנהל קבוצת הפועל נחלת יהודה ראשון לציון מסר בדיון: “נוהגים בנו איפה ואיפה”.

אסור לפספס
נגןלברון ג'יימס חונך את ברוני בדרך הקשה
לברון ג'יימס חונך את ברוני בדרך הקשה
נגןאתם תצליחו לעמוד באתגר של מירן בוזגלו?
מי יצליח לעמוד באתגר של מירן בוזגלו?
נגןכל הרגעים הקורעים מהערוץ של כריסטיאנו
כל הרגעים הקורעים מהערוץ של כריסטיאנו
נגןזאת פאדיחה: חגג שער בזמן שהמשחק המשיך
זאת פאדיחה: מול המצלמות חגג שער שלא היה
/* LAST / NEXT ROUNDs */