יום ראשון, 20.10.2024 שעה 22:52
לוח תוצאות

מהפך דרמטי נתן לבקה ניצחון על הפועל הרצליה

נערים א' של בקה אל גרבייה חזרו פעמיים מפיגור במשחק מול הפועל הרצליה מערב, שער של טארק קעדאן סידר מהפך דרמטי בדקה ה-90 והעניק ניצחון 2:3

|
שחקני נערים א' של בקה (צילום: מועיד עויסאת)
שחקני נערים א' של בקה (צילום: מועיד עויסאת)

ליגת השרון בשנתון נערים א' מסתמנת כליגה שתהיה מרתקת במיוחד, על אף הטבלה המבולגנת בשל חוסר האחידות בכמות הקבוצות. הפועל הרצליה מערב, מוליכת הטבלה, שנהנתה ממאזן מושלם בשלושת המחזורים הראשונים של העונה, התארחה אתמול (שבת) אצל הפועל בקה אל גרבייה שמאזנה בשני משחקי ליגה עמד על ניצחון אחד והפסד אחד.

היה זה משחק שבו חמשת השערים נכבשו ב-16 הדקות האחרונות של הזמן החוקי עם התסריט הדרמטי ביותר, שאפשר להעלות על הדעת, כשבסיום המשחק הקבוצה המארחת חוגגת ניצחון 2:3.

בדקה ה-74 הרצליה עלתה ליתרון 0:1 משער בבעיטה מתוך הרחבה של בר קורין. לטענת המארחת, היה זה במהלך שהכדור הוצא לחוץ כדי לטפל בשחקן פצוע. שתי דקות חלפו ובסיום התקפה מהירה של בקה אל גרבייה, מסירת רוחב הגיעה למוחמד גרבעאן, שקבע שוויון 1:1.

ארבע דקות בלבד לאחר שער השוויון של המארחת, עמית הופמן, שעלה כמחליף בהרצליה, בעט בצורה טובה מרחבת ה-16 והעלה את הרצליה ליתרון 1:2. היתרון של הרצליה החזיק שתי דקות, כאשר מסירת עומק מצאה את מועתז אבו חוסיין, שכבש שער בבעיטה מטווח קצר וקבע שוויון 2:2.

בסמוך לדקה ה-90, לחץ של בקה אל גרבייה הביא לחטיפת כדור במחצית המגרש של הרצליה ובסיומו של המהלך בעיטה מהרחבה מרגלו של טארק קעדאן הסתיימה בשער השלישי של המארחת, שקבע מהפך דרמטי וניצחון 2:3 לזכות בקה אל גרבייה.

מאמן בקה אל גרבייה, תאמר שאיב, אמר בסיום: "זה היה משחק חזק מול קבוצה איכותית, שדורגה במקום הראשון עם מאזן מושלם. עמדנו במשימה וניצחנו.

“זה היה אתגר מאוד חשוב לנצח משחק כזה ולחזק את הרוח בקבוצה, במטרה להציב שאיפות גבוהות יותר - להתמודד בצמרת הגבוהה, בשאיפה לזכייה באליפות והעפלה לליגה הארצית".

אסור לפספס
נגןזאת פאדיחה: חגג שער בזמן שהמשחק המשיך
זאת פאדיחה: מול המצלמות חגג שער שלא היה
נגןהמנות האהובות על רונאלדו בכל עיר ששיחק
המנות האהובות על רונאלדו בכל עיר ששיחק
נגןמי צילם את כריסטיאנו מתגלש בבריכה?
לא מניחים לו: רונאלדו צולם מתגלש בבריכה
נגןהצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
הצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
/* LAST / NEXT ROUNDs */