יום רביעי, 23.10.2024 שעה 01:29

"הפועל חיפה הייתה טובה, אך יכולנו להוציא יותר"

בעירוני טבריה לא לקחו קשה את ההפסד 1:0: "היה ברור שיהיו ימים כאלה". אזרואל החל להתאמן עם הקבוצה, מו"מ כספי ייפתח עם תומר לוי שהוחלט להחתימו

|
שחקני עירוני טבריה מאוכזבים (שחר גרוס)
שחקני עירוני טבריה מאוכזבים (שחר גרוס)

בעירוני טבריה לא ידעו עד שעות הצהריים אם המשחק מול הפועל חיפה יתקיים, אך לבסוף, עלו לכר הדשא אתמול (שבת) באצטדיון סמי עופר, נוצחו 1:0 בתום משחק מלא במצבים ורשמו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

"צריך להודות שהפועל חיפה הייתה קצת טובה יותר, אבל גם לנו היו את ההחמצות שלנו וב-0:0 יכולנו לעלות ליתרון. מצד שני, אנחנו בעניינים ויכולנו להוציא יותר. היה ברור לנו שיהיו גם ימים כאלה והפנים שלנו למשחק מול הפועל ירושלים", אמרו במועדון.

בקבוצה עדיין מבינים שהם צריכים להתחזק: הבלם אדר אזרואל החל להתאמן בימים האחרונים במועדון, כשהוא הצטרף אל החלוץ גיא בן לולו ואל המגן הימני תומר לוי, שמתאמנים החל מתחילת השבוע.

אלירן חודדה (שחר גרוס)אלירן חודדה (שחר גרוס)

בנוגע ללוי, במועדון קיבלו החלטה להחתימו ומו"מ ייפתח עימו בימים הקרובים. אם הדרישות של קפטן מכבי פ"ת לשעבר לא יהיו גבוהות מדי, הוא צפוי לחתום ולהיאבק על עמדת המגן הימני עם שי קונסטנטין.

הקשר פרנקו מזורק, שחזר לאימונים מלאים, יחזור לסגל לקראת משחק הליגה הבא מול הפועל ירושלים, כאשר גם נואף בזיע צפוי לחזור לכשירות מלאה.

אסור לפספס
נגןאתם תצליחו לעמוד באתגר של מירן בוזגלו?
מי יצליח לעמוד באתגר של מירן בוזגלו?
נגןכל הרגעים הקורעים מהערוץ של כריסטיאנו
כל הרגעים הקורעים מהערוץ של כריסטיאנו
נגןזאת פאדיחה: חגג שער בזמן שהמשחק המשיך
זאת פאדיחה: מול המצלמות חגג שער שלא היה
נגןהמנות האהובות על רונאלדו בכל עיר ששיחק
המנות האהובות על רונאלדו בכל עיר ששיחק
/* LAST / NEXT ROUNDs */