מערכת ONE
|
לאחר שיתופי פעולה עם דרייק, רוסליה, קרול ג'י והרולינג סטונס, ברצלונה תלבש את הלוגו של להקת הפופ-רוק האנגלית קולדפליי על חולצתה ביום שבת, 26 באוקטובר (22:00), בקלאסיקו בסנטיאגו ברנבאו מול ריאל מדריד. קבוצת הנשים של בארסה תלבש את הלוגו במשחק נגד אייבר ב-2 בנובמבר.
ביום שישי, הושקה מהדורה מוגבלת של 1,899 יחידות במחיר של 399.99 אירו כל אחת, כאשר הרווחים יועברו ל-UNHCR ולקרן ברצלונה. המכירות פורחות, ויש אפילו נתון מפתיע.
ביום שישי בבוקר, לקוח בחנות המועדון, שנראה כמו תייר, הוציא 8,000 אירו על 20 חולצות (!). סרטון שלו תועד ושותפה ברשתות החברתיות ורבים בספרד הסיקו שעשה את הרכישה הגדולה לצורך מכירה עתידית.
הקשר בין ברצלונה לקולדפליי החל בעונת 2008/09 לאחר שהשיר "Viva la Vida" הפך למקור השראה לקבוצה בניהולו של פפ גווארדיולה, ומאז, לאחר הטרבל, הפך לשיר המזוהה עם המועדון הקטלוני.
שיתוף הפעולה עם להקות קיים מאז עונת 2022/23, שנה שבה בארסה החלה לשאת את ספוטיפיי כנותנת החסות הראשית על החולצה. למרות שהיוזמה הזו הצליחה מאוד במכירות, על המגרש היא פחות הצליחה, כאשר רק עם החולצה של רוסליה הצליחה בארסה לגבור על הבלאנקוס.