יום שישי, 18.10.2024 שעה 22:28

חדרה גברה על מכבי ת"א, ניצחון לקריית אתא

העונה החדשה בליגת אתנה בכדורעף לנשים נפתחה: הקבוצה מהשרון השיגה 0:3 חלק על הצהובות, החניכות מהצפון של פואד גג'ייב הכניעו 2:3 את מכבי רעננה

|
מכבי תל אביב מול מכבי חדרה בכדורעף נשים  (באדיבות מכבי תל אביב)
מכבי תל אביב מול מכבי חדרה בכדורעף נשים (באדיבות מכבי תל אביב)

ליגת אתנה בכדורעף לנשים נפתחה היום (שישי) עם שני משחקים. במשחק הראשון שפתח את העונה, ניצחה מכבי חדרה בחוץ את מכבי geoplast תל אביב 0:3 (25:27, 21:25, 15:25). המערכה הראשונה הייתה צמודה מאוד, אבל אחריה הקבוצה מהשרון פשוט הייתה טובה מדי עבור הקבוצה מת”א.

גדעון רוזנשטיין יו"ר מכבי חדרה: “במשחק שהוציא לדרך את ליגות העל אירחה קבוצת הנשים של מכבי ת"א את מכבי חדרה. לאחר מערכה ראשונה צמודה שהסתיימה בשובר שוויון 27:29 לאורחות, השתלטו החדרתיות על המשחק ובסיום 0:3 חלק למכבי חדרה. בחדרה הצטיינו גל לנדר והליברו מיכל ברניק”. 

אניה גרמן מאמנת מכבי חדרה: “איזה כיף סוף סוף להתחיל את הליגה! ממש חיכינו לזה. שיחקנו נגד מכבי ת”א, קבוצה מאוזנת ששחקה היטב. בשבילנו היה משחק פחות טוב למרות שניצחנו, אבל אני לוקחת בחשבון שזה משחק ראשון שלנו. הייתה התרגשות, אבל אני בטוחה שאנחנו נשחק ממשחק למשחק טוב יותר". 

נועם אלבז ממכבי תל אביב: “משחק ליגה ראשון ואנו גאים בשחקניות, כל הכבוד לאניה וילקי שעשתה את טבילת האש הראשונה שלה כמאמנת”. המצטיינת בהתמודדות הייתה טלי מרמן, שהובילה את הקבוצה, כמו גם גל לנדר שנכנסה ממש טוב ותרמה לניצחון.

מ.כ. מכבי רעננה בכדורעף נשים (באדיבות מ.כ מכבי רעננה)מ.כ. מכבי רעננה בכדורעף נשים (באדיבות מ.כ מכבי רעננה)

במשחק השני שנערך ניצחה הפועל עירוני קריית אתא בחוץ את מ.כ מכבי רעננה 2:3 (25:18, 24:26, 13:25, 25:22, 8:15). המפגש היה צמוד ומרתק ולאחר שרעננה ניצחה במערכה הראשונה, ביצעה קריית אתא מהפך ועלתה ל-1:2 במערכות. רעננה השוותה, אבל במערכה האחרונה הייתה ידם של הצפוניים על העליונה. מאמן קריית אתא פואד גג'ייב: “היה משחק טוב, מותח, כל השחקניות נתנו מעצמן. אנחנו שמחים על הניצחון ועם הפנים קדימה למשחק הבא”.

מחר יתקיים המשחק בין מכבי אשדוד ל-AOV אשדוד בשעה 19:00, יתר משחקי המחזור ישוחקו במועד מאוחר יותר בשל המצב, כל המשחקים יועברו בשידור ישיר באתר ייעודי שהוקם יחד עם חברת פיקסלוט.

אסור לפספס
נגןמי צילם את כריסטיאנו מתגלש בבריכה?
לא מניחים לו: רונאלדו צולם מתגלש בבריכה
נגןהצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
הצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
נגןהשחלה מהילד: מרסלו לא האמין שזה קורה לו
השחלה מהילד: מרסלו לא האמין שזה קורה לו
נגןכוכב טוטנהאם חושף את אוסף החולצות שלו
כוכב טוטנהאם חושף את אוסף החולצות שלו
/* LAST / NEXT ROUNDs */