יום שישי, 18.10.2024 שעה 08:17

מדהים: מיכאל יעקבלב זכה בכסף באליפות העולם

הרוכב הישראלי סיים שני בתחרות הקירין עם הופעה מצוינת בוולודרום בבלרופ שבדנמרק. מדליה עולמית שניה שלו, אחרי שזכה בארד ב-2021, אז במדי רוסיה

|
מיכאל יעקבלב בסיום הגמר (איגוד האופניים בישראל)
מיכאל יעקבלב בסיום הגמר (איגוד האופניים בישראל)

מדהים. מיכאל יעקבלב זכה במדליית הכסף בתחרות הקירין באליפות העולם באופני מסלול, בזכות הופעה מצוינת היום (חמישי) בוולודרום בבלרופ שבדנמרק. זוהי המדליה הראשונה של רוכב אופניים ישראלי בתחרות זו. 

בסיבוב הראשון של תחרות הקירין באליפות העולם, יעקבלב ניצח במקצה 5 עם זמן של 9.860 שניות והיה למעשה אחד מהשניים שעלו ממנו לשלב הבא. ברבע הגמר, יעקבלב הפתיע כאשר ניצח במקצה 3 את כל ששת מתחריו כולל ג’פרי הונגלד ההולנדי, לאחר שהישראלי חצה את קו הסיום בזמן של 9.925 שניות.

בחצי הגמר, מיכאל יעקבלב שוב ניצח במקצה 2, ושוב גבר גם על הונגלד, כך שהעפיל למאבק על המדליות בתוצאה של 9.809 שניות. האלוף האולימפי, הארי ליברסן ההולנדי, נותר מחוץ לגמר.

מיכאל יעקבלב (רדאד ג'בארה)מיכאל יעקבלב (רדאד ג'בארה)

במהלך הגמר, מיכאל יעקבלב התחרה עם עוד חמישה רוכבים על שלוש מדליות. קנטו ימאסאקי היפני זכה במדליית הזהב, יעקבלב חצה שני ואלוף העולם קווין קווינטרו הקולומביאני סיים במקום השלישי. 

זו המדליה העולמית השנייה בקריירה של מיכאל יעקבלב בקריירה לאחר שזכה בארד באליפות העולם ב-2021, אך הוא עשה זאת במדי רוסיה טרם המעבר לייצג את ישראל. זו הפעם הראשונה שרוכב ישראלי זוכה במדליה מאליפות העולם באופני מסלול.

אסור לפספס
נגןמי צילם את כריסטיאנו מתגלש בבריכה?
לא מניחים לו: רונאלדו צולם מתגלש בבריכה
נגןהצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
הצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
נגןהשחלה מהילד: מרסלו לא האמין שזה קורה לו
השחלה מהילד: מרסלו לא האמין שזה קורה לו
נגןכוכב טוטנהאם חושף את אוסף החולצות שלו
כוכב טוטנהאם חושף את אוסף החולצות שלו
/* LAST / NEXT ROUNDs */