יום חמישי, 17.10.2024 שעה 11:31

"הניצחון מוקדש לקרינגטון שעובר זמנים קשים"

מאמן ירושלים, אלון, אחרי ה-68:78 על אריס: "מאמין שקאדין יחזור בשבוע הבא. עדיין לא בשטף שלנו, תיקנו בהפסקה". הארפר: "זה ניצחון קבוצתי נפלא"

|
יונתן אלון  (באדיבות הפועל ירושלים)
יונתן אלון (באדיבות הפועל ירושלים)

הפועל ירושלים גברה הערב (רביעי) 68:78 על אריס סלוניקי בחוץ בדרך למאזן 1:3 ביורוקאפ. הקבוצה מהבירה ביצעה קאמבק מרשים לקראת הסיום וניצחה למרות אחוזים רעים מאוד מהעונשין: 11 מ-28 בלבד מהקו (39.3%).

המאמן יונתן אלון אמר בסיום: "תיקנו דברים בהפסקה, שיחקנו בדרך הנכונה. אנחנו עדיין לא בשטף שלנו, אך הצלחנו לתקן את הפתיחה ולא הפסקנו להאמין. אני מרוצה, אם לא היינו מחטיאים כל כך הרבה זריקות עונשין היינו קולעים סביב 90 נקודות וזה טוב. אנחנו צריכים להמשיך לאסוף ניצחונות".

המאמן הקדיש את הניצחון לקאדין קרינגטון: "זה מיוחד כי חבר ואח שלנו קריגנטון עובר דברים קשים ורצינו להקדיש לו את זה. אנחנו בקשר איתו, מאמין שהוא יחזור בשבוע הבא. מאוד מחבקים אותו ותומכים בו בתקופה הקשה שהוא עובר.אוהבים אותך ומחכים לך, זה בשבילך”.

קאדין קרינגטון (באדיבות המועדון)קאדין קרינגטון (באדיבות המועדון)

עוד הוסיף: “לא חשבנו שיהיה פשוט, מאוד קשה לשחק פה נגד קבוצה יוונית טיפוסית מאוד קשוחה. התחלנו טוב ושמח שמתחילים טוב כבר פעם שלישית ברציפות, ברבע השני כבר קצת איבדנו כיוון, לא כל כך ידענו מה לעשות עם האגרסיביות שלהם, דיברנו במחצית, תיקנו את הדברים וחזרנו למשחק עם רבע רביעי גדול. השינוי? פישטנו את משחק ההתקפה ועברנו להגנת חילופים שזה מאוד הקשה עליהם”.

ג'ארד הארפר שבלט במשחק הוסיף: "זה היה מאמץ קבוצתי, בשביל לנצח בחוץ ככה צריכים להיות מיוחדים. הצלחנו לחזור מפיגור וזה היה ניצחון קבוצתי נפלא. אנחנו רוצים להיות אחת מקבוצות ההגנה הטובות ביותר בליגה, אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים לעשות. זה היה ניצחון טוב בסה”כ, זהה היה משחק קשה, עשינו עבודה טובה כקבוצה”.

ג'ארד הארפר (אורן בן חקון)ג'ארד הארפר (אורן בן חקון)

ג’סטין סמית’, שהצטיין גם כן, שיתף: “התחלנו טוב מאוד, התנפלנו עליהם מוקדם והתמודדנו עם הלחץ טוב אבל ברבע השני הם די פיצחו את הדרך מולנו. אנחנו עשינו עבודה טובה באיך שהגבנו והמשכנו את המומנטום לרבע הרביעי שבו הצלחנו לסיים את העבודה”.

“זה משהו שהמאמן עבד איתנו עליו, לסיים את המשחק ולא לתת לקבוצות לחזור. ברגע שהשגנו את היתרון ברבע הרביעי המשכנו לדחוף קדימה כדי להשיג ניצחון בדו ספרתי. עכשיו מחכים לחזור לישראל, לשחק בראשון ולהמשיך להשתפר בכל יום, זו אבן בנייה טובה בשבילנו”.

הגליל עליון: גליל עליון גברה על גלבוע
אסור לפספס
נגןמי צילם את כריסטיאנו מתגלש בבריכה?
לא מניחים לו: רונאלדו צולם מתגלש בבריכה
נגןהצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
הצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
נגןהשחלה מהילד: מרסלו לא האמין שזה קורה לו
השחלה מהילד: מרסלו לא האמין שזה קורה לו
נגןכוכב טוטנהאם חושף את אוסף החולצות שלו
כוכב טוטנהאם חושף את אוסף החולצות שלו
/* LAST / NEXT ROUNDs */