יום חמישי, 17.10.2024 שעה 00:00

קטש: הישראלים נותנים המשכיות, לי לומד מהר

מאמן מכבי ת"א דיבר לקראת פרטיזן מחר: "סייבן הרשים מאוד אחרי בערך אימון אחד. עדיין לא משחקים בקצב שלנו אבל זה תהליך". רנדולף: "יש סיכוי טוב"

|
עודד קטש (חגי מיכאלי)
עודד קטש (חגי מיכאלי)

מכבי תל אביב נמצאת בעיצומו של שבוע יורוליג כפול ואמנם היא רק אתמול (שלישי) גברה 91:93 על אנדולו אפס, אך כבר מחר (חמישי) תשחק שוב ותשחק כש”תארח” את פרטיזן בלגרד.

לקראת ההתמודדות מאמן הצהובים, עודד קטש, דיבר והחמיא לשחקנים הישראלים ולסייבן לי: “הישראלים הם השחקנים שנותנים לנו המשכיות מסוימת מהעונה הקודמת, הם חלק גדול ממה שאנחנו עושים, אוהבים אותם וסומכים עליהם. סייבן? ביומיים הוא היה מאוד פתוח ללמוד, הוא אחד שלומד מהר ומה שהוא עשה היה מאוד מרשים אחרי בערך אימון אחד עם הקבוצה”.

המאמן שיתף: “אנחנו אחרי ניצחון גדול ועכשיו מגיע המשחק השני בשבוע הכפול הראשון של העונה, בד”כ אין לך מספיק זמן להתכונן אליו, בטח לא כמו לראשון. הרבה שחקנים שיחקו הרבה דק’, צריכים לתת זמן לסייבן לקבל יותר ביטחון כחלק מהמערכת שלנו. זה מאתגר מאוד ונתמודד מול קבוצה מאוד מוכשרת ואגרסיבית עכשיו”.

סייבן לי (ג'ורג'יה קוסטיץ')סייבן לי (ג'ורג'יה קוסטיץ')

לגבי האירוח בבלגרד אמר: “עצוב להגיד את זה, אבל התרגלנו לשחק כאן, זה דבר שונה – אתה משחק כדורסל עבור האוהדים, מאוד אוהבים לשחק מול הקהל שלנו, אך לצערי זו הסיטואציה. זה יהיה שונה עבור שתי הקבוצות”.

עוד דיבר על היריבה והמהפך שעברה הוסיף: “הם בנו כמעט את כל הקבוצה מחדש מאפס זה משהו שמוכר לנו מלפני שנתיים. אבל אנחנו מכירים את אובראדוביץ’, הוא יודע מה הוא עושה, חכם מאוד והם משחקים מצוין ביחס לנסיבות”.

שחקני מכבי תל אביב (ג'ורג'יה קוסטיץ')שחקני מכבי תל אביב (ג'ורג'יה קוסטיץ')

“איבוד השחקנים הרבים שעבר עלינו הקיץ? היה קשה מאוד, אנחנו יכולים להבין את השחקנים האלו, לא היה לנו קל בשנה שעברה. אבל כמו פרטיזן, בגלל הסיטואציה, זה מרגיש שבנינו קבוצה מאפס, אפילו שיש לנו קצת המשכיות. אנחנו יכולים להרגיש את זה, לא משחקים בקצב המושלם שלנו בהתקפה או בהגנה אבל זה תהליך, מקווה שדברים ישתפרו לפחות כשהשחקנים שיש לנו כרגע ישארו איתנו עד סוף העונה”.

גם ליוואי רנדולף התראיין וטען: “המפתחות לנצח את פרטיזן? להמשיך להשתפר, הגנתית אנחנו צריכים להיות חזקים. יש לנו הרבה כוח בקליעה והמון כלים בהתקפה. לבלום בהגנה ובהתקפה פשוט לשמור על הזרימה, אנחנו חזקים יותר ביחד, כך נוכל לנצח – אם נעשה את הדברים נכון יש לנו סיכוי טוב”.

ליוואי רנדולף (ג'ורג'יה קוסטיץ')ליוואי רנדולף (ג'ורג'יה קוסטיץ')
אסור לפספס
נגןמי צילם את כריסטיאנו מתגלש בבריכה?
לא מניחים לו: רונאלדו צולם מתגלש בבריכה
נגןהצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
הצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
נגןהשחלה מהילד: מרסלו לא האמין שזה קורה לו
השחלה מהילד: מרסלו לא האמין שזה קורה לו
נגןכוכב טוטנהאם חושף את אוסף החולצות שלו
כוכב טוטנהאם חושף את אוסף החולצות שלו
/* LAST / NEXT ROUNDs */