יום שלישי, 15.10.2024 שעה 15:18

יחליט להישאר? פפ שוקל הארכת חוזה בעוד שנה

לאחר שקיבל פנייה לאימון נבחרת אנגליה, ב'טלגרף' מדווחים כי מנג'ר סיטי אוהב את האפשרות לסגור עשור שלם במועדון ועשוי להישאר לעונה בודדת נוספת

|
פפ גווארדיולה (רויטרס)
פפ גווארדיולה (רויטרס)

עדיין רב הנסתר על הגלוי כשמדובר בעתידו של פפ גווארדיולה. מאמן מנצ’סטר סיטי עתיד לסיים את חוזהו אצל אלופת אנגליה בתום העונה הנוכחית וספקולציות רבות כבר עלו בנוגע להמשך דרכו בקבוצה.

כעת, ב’טלגרף’ הבריטי מדווחים כי על אף המסרים העמומים המגיעים מכיוונו, כשרבים כבר חזו שיעזוב את הסיטיזנס בקיץ 2025 עם סיום חוזהו הנוכחי, הוא שוקל ברצינות כרגע את אופציית הארכת חוזהו לעוד שנה בודדת.

על פי הדיווח, המנג’ר אוהב את האפשרות להשלים עשור שלם בקבוצה ממנצ’סטר, לאחר שהגיע אליה בשנת 2016, ונכון לרגע זה ההשתלשלות הצפויה מכל היא שאכן ימשיך במועדון, אך רק לעונה אחת. במועדון היו שמחים להחתימו לזמן ממושך יותר, אך כך או כך יהיו מרוצים.

כזכור, רק בשבוע האחרון עלה שוב שמו של גווארדיולה בהקשר של משרת האימון בנבחרת אנגליה, שכן הקטלוני טרם אימן נבחרת לאומית ואצל שלושת האריות לא מבזבזים וכבר פנו אליו באופן לא רשמי כאשר הוא “האופציה האידאלית מכולן”.

כידוע, מאמן נבחרת אנגליה הנוכחי והזמני, לי קרסלי, לא עתיד להישאר בתפקיד לעוד המון זמן, כשבהתאחדות המקומית מחפשים ביסודיות אחר יורש על הקווים לגארת’ סאות’גייט.

גווארדיולה התייחס לעתידו השבוע וטען כי “הוא עדיין צריך לחשוב ולהחליט מה ירצה לעשות. זה לא נכון שאהיה מאמן אנגליה, אם הייתי מחליט משהו, הייתי מודיע”. במקביל מדווח כי הוא טרם ענה לפניית ההתאחדות האנגלית ומתוך כבוד לסיטי רוצה להבהיר את עתידו כמה שיותר מהר.

פפ גווארדיולה (רויטרס)פפ גווארדיולה (רויטרס)
אסור לפספס
נגןהצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
הצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
נגןהשחלה מהילד: מרסלו לא האמין שזה קורה לו
השחלה מהילד: מרסלו לא האמין שזה קורה לו
נגןכוכב טוטנהאם חושף את אוסף החולצות שלו
כוכב טוטנהאם חושף את אוסף החולצות שלו
נגןמפחיד: בירידה לספסל חיכה להם נחש
מפחיד? בירידה לספסל חיכה להם נחש קטן
/* LAST / NEXT ROUNDs */