יום שלישי, 15.10.2024 שעה 14:26

ניסו אביטן מועמד להתמנות למאמן נבחרת הנשים

בהתאחדות לכדורגל ייפגשו עם המאמן, שאימן עד לאחרונה את הפועל חדרה. בהתאחדות פנו ללא מעט מאמנים בכירים שסירבו להצעה, ביניהם אף יוסי אבוקסיס

|
ניסו אביטן (עמרי שטיין)
ניסו אביטן (עמרי שטיין)

ניסו אביטן מועמד לאימון נבחרת הנשים בכדורגל. בהתאחדות לכדורגל, שם מחפשים כבר תקופה ארוכה מאמן לנבחרת, צפויים להיפגש עם מי שאימן לאחרונה את הפועל חדרה.

עד למינויו של אלישע לוי כמנהל המקצועי של כדורגל הנשים לאחרונה, היה ניסיון להביא מנהלת טכנית מחו"ל שגם תהיה אחראית על האימון. נעשו לא מעט פניות, אך המלחמה למעשה שינתה את כל התכניות, כי קשה כיום להביא מאמנת או מאמן מעבר לים.

בהתאחדות לכדורגל פנו במרוצת החודשים האחרונים ללא מעט מאמנים בכירים בהצעה לאמן את נבחרת הנשים. ידוע כי אף נעשתה פנייה ליוסי אבוקסיס, שדחה את הפנייה. אבוקסיס יושב כיום בבית אחרי שסיים את דרכו בהפועל תל אביב ומחכה להצעה הנכונה מבחינתו כדי לחזור לאמן. 

יוסי אבוקסיס (רדאד ג'בארה)יוסי אבוקסיס (רדאד ג'בארה)

שם נוסף שעלה הוא שמו של סלובודן דראפיץ', מאמן בני סכנין, שבזמנו סגרו איתו את כל התנאים והוא כבר היה בדרכו להיות מאמן הנבחרת הצעירה, אך לבסוף מינו את גיא לוזון לתפקיד.

בניגוד לשאר המוזכרים, לניסו אביטן יש ניסיון בכדורגל הנשים. הוא אימן בעבר את קבוצת הנשים של הפועל באר שבע ואף היה בעל זכות בקבוצה במשך שנים רבות, ככה שהוא מכיר את הענף.

לוזון: "נפגין את השיפור ע"י הבקעת שערים"
אסור לפספס
נגןהצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
הצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
נגןהשחלה מהילד: מרסלו לא האמין שזה קורה לו
השחלה מהילד: מרסלו לא האמין שזה קורה לו
נגןכוכב טוטנהאם חושף את אוסף החולצות שלו
כוכב טוטנהאם חושף את אוסף החולצות שלו
נגןמפחיד: בירידה לספסל חיכה להם נחש
מפחיד? בירידה לספסל חיכה להם נחש קטן
/* LAST / NEXT ROUNDs */