יום שלישי, 15.10.2024 שעה 00:19

הרחקות וקנסות: הפגישה בין המשטרה למנהלת

פגישת עבודה התקיימה ובה דנו על סוגיית האלימות בספורט והחובה למיגור התופעה: "נגלה אפס סובלנות, המשטרה תמשיך להיות נוכחת במגרשי הספורט בישראל"

|
המפגש בין המשטרה, המנהלת וההתאחדות (דוברות המשטרה)
המפגש בין המשטרה, המנהלת וההתאחדות (דוברות המשטרה)

עם כניסתו של ניצב דוד פילו לתפקידו כראש אגף המבצעים במשטרה, התקיים היום (שני) דיון במהלך דירקטוריון של המנהלת בהשתתפות יו״ר מנהלת הכדורגל מר ארז כלפון ומנכ״ל התאחדות הכדורגל מר ניב גולדשטיין, יחד עם ראשי קבוצות הכדורגל בארץ. במהלך הדיון נדונה בין היתר סוגיית האלימות בספורט והחובה לשלב זרועות ולייעל שיתופי הפעולה למיגור התופעה, אשר לא אחת גורמת לפגיעה בבלתי מעורבים.

עוד נדונו מגוון פעילויות המשטרה בנושאי הספורט, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לטובת אכיפה מיטבית ומניעת סיכון לקהלים ולשחקנים במגרשי הספורט. ניצב דוד פילו אמר: “משטרת ישראל משקיעה מאמצים בשילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים לטובת הטיפול בתופעת האלימות באירועי ספורט ותנקוט במדיניות מאזנת בין קיומו של אירוע ספורט לבין שמירה על ביטחון הציבור והסדר הציבורי. המשטרה תגלה אפס סובלנות כלפי אלימות מכל סוג שהוא ותבצע אכיפה נחושה כלפי מי שפועל באלימות, זאת בין היתר באמצעות מימוש הרחקות והטלת קנסות מנהליים”.

ניצב פילו בירך על שיתוף הפעולה הפורה עם המשרד לתרבות וספורט וכן עם מנהלת והתאחדות הכדורגל והדגיש את חובתנו לדאוג לשלומם של ציבור האוהדים הנורמטיביים המגיע לצפות במשחקים וציין כי לא נאפשר לפורעי החוק לפגוע בחוויה.

משטרת ישראל מסרה: “המשטרה תמשיך להיות נוכחת במגרשי הספורט ובצירים המובילים לאירועים אלה וזאת על מנת לוודא שמירה על בטחון הציבור. אנו קוראים לכל אוהדי הספורט שנתקלים באירועי אלימות, או קריאות מסוכנות ברשת, לפנות למוקד 100 של המשטרה”.

אסור לפספס
נגןהמשחק התעכב בגלל פציעה מוזרה מבקבוק מים
המשחק התעכב בגלל פציעה מוזרה מבקבוק מים
נגןהשוער בן ה-9 של פרנקפורט עוקף מגרש שלם
השוער בן ה-9 של פרנקפורט עוקף מגרש שלם
נגןמסי מציג את הנבחרת שלו בפרסומת של אדידס
מסי מציג את הנבחרת שלו בפרסומת של אדידס
נגןאנדריק מכור: תוך כדי החתימות ממשיך לשחק
אנדריק מכור: תוך כדי החתימות ממשיך לשחק
/* LAST / NEXT ROUNDs */