יום שני, 14.10.2024 שעה 19:26

קניקובסקי, פרץ ומדמון בהרכב ישראל לאיטליה

בן שמעון פרסם לשחקנים את ה-11 ל-21:45 מול האזורי. גלזר בשער, עבדה וחזיזה בצדדים, פיינגולד, נחמיאס ובלטקסה כבלמים, גם אבו פאני וגלוך יפתחו

|
גבי קניקובסקי (ראובן שוורץ)
גבי קניקובסקי (ראובן שוורץ)

נבחרת ישראל  תחפש את הנקודות הראשונות שלה בליגת האומות הערב (שני) ב-21:45 כאשר היא תתארח אצל איטליה למשחק במסגרת המחזור הרביעי של בית ב’ בדרג א’, באצטדיון בלואנרג’י של אודינזה בתקווה להעלות חיוכים על פניהם של הישראלים בימים אלו.

הרכב נבחרת ישראל: עומרי גלזר, ליאל עבדה, עיליי פיינגולד, עידן נחמיאס, מתן בלטקסה, דולב חזיזה, מוחמד אבו פאני, דור פרץ, גבי קניקובסקי, אוסקר גלוך ואלעד מדמון.

כזכור, הנבחרת של רן בן שמעון נחלה שלושה הפסדים בשלושת המשחקים הראשונים שלה בקמפיין, בדמות 3:1 לבלגיה, 2:1 לאיטליה ו-4:1 לצרפת, כאשר היא יכולה להיות מעודדת מהעובדה שכבשה בכל אחד מהמשחקים, אך ניצבת במקום האחרון בבית עם אפס נקודות ויחס שערים שלילי של מינוס 6.

רן בן שמעון (ראובן שוורץ)רן בן שמעון (ראובן שוורץ)

האזורי מנגד, ניצבים בראשות הבית בבטחה עם שבע נקודות מתוך תשע אפשריות, למרות שבמחזור האחרון איבדו יתרון כפול נגד בלגיה וסיימו רק ב-2:2.

כאמור, רק בחודש שעבר הבחורים בכחול לבן נחלו 2:1 לאיטלקים, כאשר בעשור הקודם נפגשו הנבחרות פעמיים, כאשר בשני המקרים יצאה הנבחרת מארץ המגף עם ידה על העליונה, בזכות 0:1 קטן במוקדמות מונדיאל 2018, ו-1:3 בסמי עופר במשחק המוקדם יותר, שייזכר בעיקר בזכות השער האדיר של טל בן חיים מול ג’יאנולאיג’י בופון.

דור פרץ: "הציפייה מאיתנו - להמשיך במסע"
אסור לפספס
נגןהמשחק התעכב בגלל פציעה מוזרה מבקבוק מים
המשחק התעכב בגלל פציעה מוזרה מבקבוק מים
נגןהשוער בן ה-9 של פרנקפורט עוקף מגרש שלם
השוער בן ה-9 של פרנקפורט עוקף מגרש שלם
נגןמסי מציג את הנבחרת שלו בפרסומת של אדידס
מסי מציג את הנבחרת שלו בפרסומת של אדידס
נגןאנדריק מכור: תוך כדי החתימות ממשיך לשחק
אנדריק מכור: תוך כדי החתימות ממשיך לשחק
/* LAST / NEXT ROUNDs */