יום שני, 14.10.2024 שעה 12:16
לוח תוצאות

הסכום שבית"ר ר"ג תקבל על עזיבת שחקן יליד 09'

שחקן יליד 2009, ששיחק שלוש עונות במצטבר במועדון מהמרכז ביקש להשתחרר מקבוצתו, שדרשה 25 אלף שקלים, הוועדה למעמד השחקן פסקה סכום נמוך משמעותית

|
כדורגל אילוסטרציה (חגי מיכאלי)
כדורגל אילוסטרציה (חגי מיכאלי)

זה קרה לאחרונה. שחקן יליד שנתון 2009 הגיש בקשת שחרור בוועדה למעמד השחקן של ההתאחדות לכדורגל, במטרה לקבל את כרטיס השחקן שלו בתום שתי עונות רצופות בהן שיחק בבית"ר ר"ג. יצוין כי השחקן שיחק בעבר בקבוצת טרום א' של המועדון ושב לפעילות לפני שתי עונות. ר"ג דרשה פיצוי כספי בגובה 25 אלף שקלים מהשחקן, אותו משפחתו לא הסכימה לשלם וההכרעה בעניין עברה להחלטת הוועדה בראשות היו"ר איתמר צ'יז'יק, דן דרזנר וגיל סולומון.

טענותיו העיקריות של השחקן הן התנהלות בלתי מקצועית ובשפה פוגענית לכאורה, רצון לעזוב בשל היחלשותה של קבוצה אותה עזבו 13 שחקנים. לטענת השחקן, מאז שנת 2019 שילם מכספו עבור אימוני כדורגל עם מאמן אישי, ולמרות זאת לא זכה ליחס מועדף כפי שהובטח לו.

טענותיה העיקריות של בית"ר ר"ג היו כי השחקן נקלט בעבר בקבוצת טרום א', וכשחווה בעיות אישיות הנהלת המחלקה הייתה לו לעזר ואף קידמה אותו בעונה שעברה לשחק גם בקבוצת שנתון 2008. הקבוצה לא הכחישה שמספר משמעותי של שחקנים עזבו את שורותיה, מסיבה זו הוחלט לאפשר שחרורים לשחקנים המבקשים לעבור לקבוצה בכירה יותר.

עוד טענו במועדון, כי אפשרה לשחקן להתאמן בקבוצות והעניקה לו אישור אימונים, שלטענתה נוצל לרעה, כשביקש העברה לשורות היריבה העירונית, הכח עמידר ר"ג, לאחר שסוכם עם אמו של השחקן, שהוא יעבור לקבוצה באזור השרון בשל מעבר דירה.

דייני הוועדה למעמד השחקן, ציינו כי אין הם במחלוקת עם בית"ר ר"ג על כך שקידמה את השחקן וע"פ חוק הספורט, היא ראויה לתגמול על כרטיס השחקן שלו, מאחר והשחקן עבר את גיל 15. עם זאת, הדיינים אינם ראו לנכון לפסוק את מלוא הסכום שדרשה ועל כן, סכום הפיצוי שנפסק עומד על 6,000 שקלים, שישולמו ע"י השחקן ו/או הקבוצה שתקלוט אותו. כמו כן, שני הצדדים יצטרכו לשאת בתשלום של 2,808 שקלים על ההליך בוועדה למעמד השחקן.

אסור לפספס
נגןהמשחק התעכב בגלל פציעה מוזרה מבקבוק מים
המשחק התעכב בגלל פציעה מוזרה מבקבוק מים
נגןהשוער בן ה-9 של פרנקפורט עוקף מגרש שלם
השוער בן ה-9 של פרנקפורט עוקף מגרש שלם
נגןמסי מציג את הנבחרת שלו בפרסומת של אדידס
מסי מציג את הנבחרת שלו בפרסומת של אדידס
נגןאנדריק מכור: תוך כדי החתימות ממשיך לשחק
אנדריק מכור: תוך כדי החתימות ממשיך לשחק
/* LAST / NEXT ROUNDs */