יום שני, 14.10.2024 שעה 13:18
לוח תוצאות

המאזן המושלם של קריית אונו נקטע בהרצליה

נערים ג': אחרי חמישה ניצחונות ליגה, נעצרה הדהרה של הפועל קריית אונו במשחק החוץ מול הפועל הרצליה מערב, שניצחה 0:2 ובכך מתקרבת למאבקי הצמרת

|
הפועל הרצליה מערב נערים ג' (הפועל הרצליה)
הפועל הרצליה מערב נערים ג' (הפועל הרצליה)

הפועל הרצליה מערב בנערים ג’ סגרה את החודש שעבר עם הפסד כואב 3:2 במשחק הגביע מול קבוצת המשנה של מכבי הרצליה, שמחקה פיגור של שני שערים בדרך לניצחון בהארכה. ביום חמישי האחרון עמדה הקבוצה מהשרון בהצלחה במבחן אופי חשוב, כשניצחה 0:2 את המשחק הביתי מול הפועל קריית אונו, שהתייצבה למשחק עם מאזן מושלם. הפועל הרצליה ידעה שכל תוצאה מלבד ניצחון תציב אותה במרחק משמעותי מהמקום הראשון בו ניצבת קבוצת "צו פיוס" של עוצמה חולון - ואילו ניצחון יקרב אותה למרחק 6 נקודות מהפסגה.

אחרי שספגה 11 שערים בחמישה משחקי ליגה, הפעם משחק ההגנה של הפועל הרצליה גילה שיפור ניכר ואילו משחק ההתקפה קלח בדרך לניצחון, כשגולת הכותרת: שני השערים נכבשו בבעיטות מחוץ לרחבה, כל אחד מהכובשים עשה זאת עם רגלו השמאלית. בדקה ה-26 איזי ישראל מן, שחקנה חריג הגיל של הרצליה, מסר את הכדור לעילי פרץ, שבעט לרשת בחוכמה והצליח לכבוש שער יתרון 0:1 לזכות הקבוצה המארחת. 

במחצית השנייה, למרות המגמה ההתקפית שהקבוצה האורחת גילתה, הפועל הרצליה שמרה על משחק הגנה יעיל ומנגד בדקה ה-65 איזי ישראל מן חטף את הכדור, עבר שחקן בצד ימין, בעט לחיבורים בצד הנגדי וקבע את תוצאת המשחק - ניצחון 0:2 לזכות הפועל הרצליה מערב, שמנחילה הפסד ראשון להפועל קריית אונו.
מיכאל אשכנזי, מאמן הקבוצה המנצחת, אמר בסיום: “שיחקנו מול קבוצה מצוינת, שאותה מוביל מאמן איכותי בדמותו של בן אלתגר, שהוא חבר טוב מזה שנים היה משחק מאוד צמוד במרכז השדה בעיקר. לא היו הרבה הזדמנויות, זה היה משחק שבקלות יכול היה גם להיגמר בתוצאת תיקו. אני שמח שהצלחנו לשמור על רשת נקייה ומצד שני לכבוש שני שערים. היה חשוב לנו מאוד לחזור לנצח, לאחר ההפסד הכואב בדרבי בו שמטנו יתרון של שני שערים".

על מטרות קבוצתו להמשך הדרך, הוסיף המאמן: "חזרתי למועדון אחרי שאימנתי בקדנציות קודמות את שנתוני נערים א' ונערים ב'. יש פה חומר טוב שהיה חייב ליטוש והתאמות לדרישות של גילאי נערים. אני חייב לפרגן גם למאמן של הקבוצה בעונה שעברה, הראל פרידלר - מאמן מעולה, שעשה עבודה טובה עם הקבוצה.  המטרות שלנו היא להיות קבוצה חזקה ודומינטטית בליגה קבוצה שתאתגר את כולם, ולקדם כמה שיותר שחקנים במועדון".

אסור לפספס
נגןהמשחק התעכב בגלל פציעה מוזרה מבקבוק מים
המשחק התעכב בגלל פציעה מוזרה מבקבוק מים
נגןהשוער בן ה-9 של פרנקפורט עוקף מגרש שלם
השוער בן ה-9 של פרנקפורט עוקף מגרש שלם
נגןמסי מציג את הנבחרת שלו בפרסומת של אדידס
מסי מציג את הנבחרת שלו בפרסומת של אדידס
נגןאנדריק מכור: תוך כדי החתימות ממשיך לשחק
אנדריק מכור: תוך כדי החתימות ממשיך לשחק
/* LAST / NEXT ROUNDs */