יום שבת, 12.10.2024 שעה 01:26

מופקע: המחירים למשחקיו האחרונים של נדאל

השור יתלה את המחבט בדייויס ובספרד פרסמו שישנם מחירים מוגזמים במיוחד: החל מ-1,500 אירו ועד לא פחות מ-33,000 אירו כדי לצפות בטניסאי האגדי נפרד

|
רפאל נדאל מאושר (רויטרס)
רפאל נדאל מאושר (רויטרס)

ההודעה על פרישתו של רפאל נדאל והאישור מהטניסאי עצמו שהמשחקים שלו בגביע דייויס במלאגה יהיו הטורניר האחרון שלו כשחקן מקצועי, העלו את הציפיות לקראת הטורניר שיתקיים בין 19 ל-24 בנובמבר.

“אף אחד לא רוצה להחמיץ את המשחקים האחרונים של נדאל על מגרש טניס מקצועי, וזאת למרות שכרטיסים לרבע הגמר בין ספרד להולנד, לשני חצאי הגמר ולגמר הגדול, כבר אזלו לפני שבועות”, נכתב בתקשורת הספרדית.

“לכן, כל אותם אוהדים שמעוניינים לראות את "הריקוד האחרון" של נדאל ואין להם כרטיסים יצטרכו לפנות לשוק המכירה המשנית כדי להיכנס לאצטדיון במלאגה – אם כי הם יצטרכו לשלם סכומים גדולים ולהימנע מהונאות אפשריות או רמאויות”, ניתחו ב’אס’.

רפאל נדאל (רויטרס)רפאל נדאל (רויטרס)

למשל, בפלטפורמת המכירה המשנית Viagogo, כרטיסים לרבע הגמר בין ספרד להולנד נמכרים במחירים שנעים בין 1,500 ל-33,600 אירו. מדובר בסכומים מופקעים במיוחד, כאשר בעת יציאתם לשוק, הכרטיסים עלו בין 48 אירו (הזול ביותר) ל-525 אירו, במקרה של כרטיס ה-VIP כדי לצפות במשחק בין ספרד להולנד מקרוב.

ב’אס’ יצרו קשר עם התאחדות הטניס הספרדית ועם פדרציית הטניס הבינלאומית (ITF) כדי לברר אם תהיה אפשרות למכירת כרטיסים ישירה לצפייה במשחקים האחרונים של נדאל עם נבחרת ספרד. שני הגופים הבהירו כי במקרה של רבע הגמר בין ספרד להולנד, זה בלתי אפשרי לחלוטין, אך תהיה מכסה קטנה של כרטיסים שמורים למדינות שיעלו משלב רבע הגמר לחצי הגמר, ולאחר מכן לגמר.

אלא אם יחול שינוי של הרגע האחרון, ועל פי טבלת המחירים שנקבעה על ידי ה-ITF, המחירים של הכרטיסים הללו ינועו בין 53 ל-595 אירו עבור חצאי הגמר, ובין 63 ל-650 אירו עבור הגמר. כרטיסים שככל הנראה יהיו מבוקשים מאוד, שכן אף אחד לא רוצה להחמיץ את המשחק האחרון של נדאל בטניס המקצועי.

אסור לפספס
נגןאת אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
את אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
נגןצ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
צ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
נגןמצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
מצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
נגןעכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
עכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */