יום שישי, 11.10.2024 שעה 17:24

פלג: זו רק תחילת הדרך למשחקים האולימפיים

גולשת הרוח הישראלית זכתה במדליית הזהב באליפות אירופה והתרגשה: "ידעתי שאעשה הכול בשביל זה", המאמן צוברי: "השיטה שלנו מביאה תוצאות בצורה עקבית"

|
דניאלה פלג מאושרת  (נעם תמיר)
דניאלה פלג מאושרת (נעם תמיר)

דניאל פלג זכתה היום (שישי) במדליית הזהב באליפות אירופה בגלישת רוח. כזכור, לפני כשנתיים, זכתה במדליית הכסף באליפות העולם לבוגרות, אך לא הצליחה לזכות בכרטיס למשחקים האולימפיים בפאריס 2024. עוד לפני כן, ב-2020 פלג סיימה במקום הרביעי באליפות אירופה לבוגרות בדגם ה-IQ פויל וב-2022 זכתה בתואר אלופת אירופה עד גיל 21.

פלג אמרה אחרי ההישג הענק: "אני כל כך שמחה, זו הייתה תחרות קשה וטקטית. עבדתי קשה כדי להגיע לזכייה במדליה הזו, הגעתי בכושר טוב ושמחתי מאוד להגיע לגמר. הרוח הייתה לא יציבה והייתה פה הרבה טקטיקה, נאלצתי לשנות כיוון בחצי הגמר כדי להישאר בתמונת הגמר. רציתי את הזהב וידעתי שאעשה הכל בשביל זה. זו רק תחילת הדרך עד למשחקים האולימפיים".

מאמן הנבחרת שחר צוברי ציין: "אני מאוד מרוצה, זו הייתה תחרות מצוינת. דניאלה חוזרת לעצמה. כל אחת מגולשות הרוח שלנו הגיעה עם המטרות שלה, אבל לא כולן סיימו על הפודיום. שחר טיבי הגיעה לא בכושר הכי טוב אבל ידענו שיש לה יכולות טובות, תמר שטיינברג בכושר מצוין אבל היא עוד צוברת ניסיון, מאיה גם הייתה בכושר פחות טוב ועדיין הצליחה להרשים. כמובן שאני מניח שכל אחת רצתה הישגה קצת יותר גבוה, וטוב שכך, אבל ברמת הנבחרת - פעם אחרי פעם אנחנו מוכיחים שאנחנו בטופ. עבודה הנבחרתית והשיטה שאנחנו עובדים איתה בצורה עקבית מביאה תוצאות".

דניאלה פלג חוגגת (נעם תמיר)דניאלה פלג חוגגת (נעם תמיר)
שחר צוברי (חגי מיכאלי)שחר צוברי (חגי מיכאלי)

יו"ר איגוד השייט שי בובר מסר: "שנה מופלאה מסתיימת באיגוד השייט. שנת 2024 התחילה עם אלופת עולם, המשיכה עם שתי מדליות אולימפיות, ועכשיו דניאלה פלג שמה דובדבן אחרון על העוגה כשזכתה בתואר אלופת אירופה. זו הייתה תחרות בתנאים קלים עם יום אחד חזק, אבל בסופו של דבר במאני טיים דניאלה ידעה להתעלות ולקחת את הזהב".

בובר הוסיף: "נבחרת הנשים של ישראל בגלישת רוח היא הטובה ביותר בעולם והיא מוכיחה זאת בכל תחרות, פעם אחר פעם. סיימנו את אליפות אירופה כאשר דניאלה ראשונה, תמר שטיינברג רביעית, שחר טיבי חמישית ומאיה מוריס שישית - אלו הישגים בלתי רגילים. המאמנים שחר צוברי וסתיו בוימל עשו עבודה נהדרת לאורך השנה האחרונה ובכלל, ועכשיו אנחנו עם הפנים קדימה לאולימפיאדת לוס אנג'לס. אנחנו מאחלים לכולם גמר חתימה טובה, שנדע ימים שקטים וטובים יותר, והלוואי שנצליח להחזיר את כל החטופים הביתה".

אסור לפספס
נגןאת אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
את אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
נגןצ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
צ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
נגןמצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
מצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
נגןעכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
עכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */