יום שישי, 11.10.2024 שעה 15:28

אמבפה נתפס מבלה במהלך הניצחון של צרפת

מה יגיד דשאן? בזמן שחבריו הצליחו להביס את נבחרת ישראל, הכוכב תועד יוצא לבילוי במסעדה ובמועדון לילה ברחובות שטוקהולם. החלוץ ניסה להסתתר, צפו

|
קיליאן אמבפה ודידייה דשאן (רויטרס)
קיליאן אמבפה ודידייה דשאן (רויטרס)

אם מערכת היחסים בין נבחרת צרפת לקיליאן אמפבה לא התחממה מספיק, עכשיו הכוכב נכנס לפינה חדשה. אחרי שלא לזימון האחרון בעקבות פציעה, למרות שכן שותף במדי ריאל מדריד במשחק האחרון, החלוץ נצפה אמש (חמישי) מבלה במסיבה בזמן הניצחון 1:4 של הטריקולור על נבחרת ישראל.

על פי רשת התקשורת השבדית ‘Aftonbladet’, אמבפה הסתובב באותו הערב ברחובות שטוקהולם. שם, הופיע תחילה במסעדה נחשבת ואחר כך, המשיך במיניבוס פרטי עם כמה חברים בסטורפלאן, שם על פי הדיווח כבר הוזמן לו חדר פרטי מבעוד מועד.

אמבפה נראה לובש ג’ינס וג’קט לבן, חבוש בכובע גרב שחור ואף עוטה מסכה שמזכירה את ימי הקורונה, ככל הנראה בכדי שלא יזהו אותו. זה לא עזר לצרפתי, שנתפס על ידי צלמים, שגרמו לכל האירוע להתפוצץ גם ברחבי הרשת.

בספרד גם התייחסו לאירוע השנוי במחלוקת. בעיתון ‘ספורט’ כתבו כי “לפחות הניצחון על ישראל הפחית את חשיבות ההיעדרות של אמבפה, שייצטרך להחזיק אצבעות שהנבחרת של דידייה דשאן לא תפשל נגד בלגיה ביום שני”.

קיליאן אמבפה ערך כ-11 משחקים רשמיים בכל המסגרות במדי הבלאנקוס מאז שהצטרף לאלופת אירופה. הוא הספיק להיות מעורב בשמונה שערים, עם שבעה כיבושים ובישול אחד.

בן שמעון: "בניסיון להשוות יש סיכונים"
אסור לפספס
נגןאת אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
את אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
נגןצ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
צ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
נגןמצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
מצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
נגןעכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
עכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */