יום שישי, 11.10.2024 שעה 13:25

קלופ החליט להצטרף לרד בול עוד כמאמן ליברפול

בגרמניה חשפו כי הגרמני הסכים לחבור לפרויקט כבר ב-2022, כשהיה על הקווים באנפילד: "זה נשמר בסוד כל כך הרבה זמן". עם מי דיבר בשיחה ששכנעה אותו?

|
יורגן קלופ (רויטרס)
יורגן קלופ (רויטרס)

אחרי שנים ארוכות בהן עשה היסטוריה כמאמן ליברפול, יורגן קלופ החליט לפנות את זמנו לתפקיד חדש. הגרמני ישמש כראש מחלקת הכדורגל הגלובלית של רד בול, שם יפקח על רשת המועדונים ובעיקר יספק חזון אסטרטגי. למרות שזה הגיע די בהפתעה, מסתבר שהצדדים סגרו על העניין כבר לפני זמן רב.

ברשת ‘TZ’ הגרמנית, חשפו בדיווח כי אקס המייטי רדס קיבל את ההחלטה עוד בשנת 2022, כשהיה עדיין על הקווים באנפילד. בן ה-57 ערך שיחת עומק בווילה בזלצבורג עם דיטריך מטשיץ, אחד ממייסדי חברת רד בול,  שם שוכנע לחבור לפרויקט. מטשיץ אגב, הלך לעולמו כמה שבועות אחרי אותה פגישה.

מי שהדריך גם את מיינץ ובורוסיה דורטמונד, ידע בעצם כבר במשך שנתיים כי הוא הולך לצאת לדרך חדשה, אותה הגדיר כמרגשת. “לא ייאמן איך מגה עסקה כזו נשמרת בסוד כל כך הרבה זמן”, אמר הלמוט מרקו, אחד היועצים המקורבים לצמרת ההנהלה, שעובד בקבוצת המרוצים של רד בול.

יורגן קלופ (רויטרס)יורגן קלופ (רויטרס)

אוליבר מינצלאף, מנכ"ל הפרויקטים התאגידיים וההשקעות ברד בול, תיאר את המינוי כגדול ביותר בהיסטוריה: "אנחנו גאים מאוד בחתימה יוצאת הדופן הזו, קלופ הוא אחת הדמויות הגדולות והמשפיעות ביותר בכדורגל העולמי, עם כישורים וכריזמה יוצאי דופן". המנג’ר לשעבר צפוי להיות מוצג רשמית במסיבת עיתונאים באמצע ינואר 2025.

המחמאה שהצליחה להביך את פפ גווארדיולה
אסור לפספס
נגןאת אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
את אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
נגןצ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
צ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
נגןמצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
מצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
נגןעכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
עכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */