יום שישי, 11.10.2024 שעה 18:18

"זה היה מכוער מאוד", "האצטדיון הפך ללגונה"

מסי זעם על המגרש המוצף ב-1:1 של ארגנטינה עם ונצואלה, בתקשורת ביקרו: "תודה לאל שלא היו פציעות". התגובות של סקאלוני, דה פול והרשתות החברתיות

|
ליונל מסי (רויטרס)
ליונל מסי (רויטרס)

נבחרת ארגנטינה המשיכה הלילה (בין חמישי לשישי) את המסע שלה במוקדמות המונדיאל של דרום אמריקה. התכולים-לבנים התארחו אצל ונצואלה למשחק שהסתיים ב-1:1, אך כדורגל היה הדבר האחרון שתפס את תשומת הלב.

כשלוש שעות לפני שריקת הפתיחה, סערה חזקה פגעה במגרש שבעיר מאטורין. הדשא היה מוצף לגמרי וההתמודדות נדחתה בחצי שעה. עובדי המקום עשו כמיטב יכולתם להאיץ את הניקוז ולמרות העבודה הקשה, ברור היה שאי אפשר לשחק כבר כשהשחקנים יצאו להתחמם. 

ליונל מסי רתח על המצב: “זה מאוד קשה, מכוער מאוד. המשחק היה תקוע, לא היינו יכולים להעביר שתי מסירות ברציפות. מאוד קשה לשחק ככה. היינו צריכים לשחק עוד משחק שלא התכוננו אליו, נלחמנו כל הזמן, אבל המים עצרו את הכדור והקשו עלינו”.

המגרש המוצף בוונצואלה (צילום מסך)המגרש המוצף בוונצואלה (צילום מסך)

הפרעוש חזר להרכב אלופת העולם לראשונה מאז גמר הקופה אמריקה: “ההמתנה הייתה ארוכה, אבל אני שמח לחזור ולהיות כאן שוב”. על סיבת חזרתו האיטית: “התאמנתי מעט ולא הייתי 100% מבחינה פיזית. הפציעה בקרסול הפריעה לי והחלטנו שהדבר הכי נכון זה לסיים להבריא ואז לחזור”.

בהמשך, גם רודריגו דה פול הגיב על מצב המגרש: “זה היה נוראי, לא היינו יכולים לשחק כדורגל”. כוכב אתלטיקו מדריד גם הכחיש שהשחקנים ביקשו להזיז את מועד המשחק: “אנחנו עושים מה שאומרים לנו, ברור שעבורנו עדיף שיהיה את התנאים הטובים ביותר. המבקרים מוסיפים לנו קשיים חוץ מהכדורגל עצמו”.

רודריגו דה פול (רויטרס)רודריגו דה פול (רויטרס)

מאמן האלביסלסטה, ליונל סקאלוני, זעם גם הוא באותו עניין ונשמע מבולבל: “מי שמחליט לגבי דחיית המשחק זה השופט, הלכתי לדבר איתו והוא הבטיח לי שאם הכדור לא ירוץ הוא יעצור את המשחק. הכדור לא רץ, זה היה ברור. היו מקומות שהוא התגלגל יותר טוב, אז התקנות אומרות משהו אחר, אני לא יודע”.

ב’טייס ספורט’ ביקרו בחריפות: “האצטדיון כמעט הוסב ללגונה. כולם רוצים לנצח את ארגנטינה ובשביל זה הכל מתאים, גם אם זה לשחק בשלוש בצהריים בסאונה או במגרש מים”. גוף התקשורת תקף את ההתאחדות הדרום אמריקאית, הקונמבול: “מוסד צבוע שמתעניין רק בכסף, בשבילם הבריאות של הכדורגלנים נמצאת ברקע. תודה לאל שלא היו פציעות”.

ברשתות החברתיות, כמו תמיד, בחרו לצחוק על המתרחש. בחשבון ‘X’ (טוויטר) של אוהדי צ’לסי ארגנטינאים צורף סרטון של משחק כדור מים, בתוספת הכיתוב: “תמונות בלעדיות לשער שכבש ניקולאס אוטמנדי”.

בארגנטינה לא סיקרו יותר מדי את המשחק עצמו, לנוכח המצב שבאמת לא אפשר שטף נורמלי. ובכל זאת, הצליחו להשיג נקודת אור בזכות חרונימו רולי. השוער החליף של אמיליאנו מרטינס ב-11, זאת אחרי שמספר 23 הורחק. האיש בין הקורות של מארסיי סיפק הצלות אדירות, כולל אחת לנגיחה של יאנג'ל הררה. בתקשורת המקומית פירגנו: “החזיר את אמונו עם הופעה סולידית”.

אחרי תשעה מחזורים, התיקו מול ונצואלה היה הראשון של הארגנטינאים בקמפיין הנוכחי. עם מאזן של 19 נקודות מתוך 27 אפשריות, הסקלונטה עדיים במקום הראשון וכנראה תבטיח בקרוב את העפלתה לגביע העולם 2026. המשחק הבא יהיה נגד בוליביה באצטדיון המונומנטאל של ריבר פלייט.

צ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
אסור לפספס
נגןאת אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
את אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
נגןצ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
צ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
נגןמצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
מצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
נגןעכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
עכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */