יום שבת, 12.10.2024 שעה 01:25

"זה קמפיין כושל מאוד, אין בכלל מה להתווכח"

אכזבה גדולה בנבחרת הצעירה אחרי ההפסד 1:0 לאסטוניה והירידה למקום האחרון, בהתאחדות טענו לסוג של "ביזיון". וגם: נקודת האור והלו"ז למשחק הבא

|
הנבחרת הצעירה (EFA)
הנבחרת הצעירה (EFA)

אכזבה גדולה בנבחרת ישראל הצעירה לאחר הפסד נוסף בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה, בדמות 1:0 לאסטוניה, שהוריד את החבורה של גיא לוזון למקום האחרון בבית ד’ במסגרת מוקדמות אליפות אירופה.

אז נכון, סתיו למקין, ניב יהושע ושאר חבריהם שלטו והגיעו ללא מעט מצבים, אבל במבחן התוצאה, גם בנבחרת מודים שהקמפיין הזה הוא רע – “זה קמפיין כושל מאוד, אין בכלל מה להתווכח”, אמרו.

גורמים בהתאחדות טענו כי הקמפיין הוא מעין “ביזיון”, בעוד במחנה הנבחרת ניסו בכל זאת לצנן מעט את הרוחות גם לאחר ההפסד המביך: “היינו צריכים להבקיע חמישה שערים, אבל השוער שלהם תפס יום של ציון 10. בעטנו 22 פעמים לשער והם בעטו פעמיים. לא הלך לנו”.

צוות הנבחרת הצעירה (EFA)צוות הנבחרת הצעירה (EFA)

כמו כן, בסביבת הנבחרת הצעירה ציינו כי אם יש דבר אחד טוב לקחת, הוא הכנת הדור הצעיר יותר למשחקים הבאים, ביניהם אורי עזו ובר לין. כעת, לישראל נותר עוד משחק אחד מול בולגריה ביום שלישי. בגלל יום הכיפורים והצום שייחל היום (שישי), הנבחרת תמריא רק ביום ראשון להונגריה ואז תפתח בהכנות למשחק.

בן שמעון: "בניסיון להשוות יש סיכונים"
אסור לפספס
נגןאת אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
את אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
נגןצ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
צ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
נגןמצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
מצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
נגןעכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
עכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */