יום שבת, 12.10.2024 שעה 11:26

גיא לוזון: התוצאה מאכזבת, אבל הדרך ממש לא

מאמן הנבחרת הצעירה לאחר ה-1:0 לאסטוניה: "היום היינו בצד האכזרי של המשחק, נצטרך להביא את אותה יכולת לבולגריה". יהושע: "בסוף נקצור את הפירות"

|
גיא לוזון (רדאד ג'בארה)
גיא לוזון (רדאד ג'בארה)

הקמפיין העגום של הנבחרת הצעירה של ישראל במסגרת מוקדמות היורו נמשך הערב (חמישי) כאשר חניכיו של גיא לוזון רשמו הפסד נוסף, בדמות 1:0 קטן ומאכזב במיוחד לאסטוניה.

לאחר המשחק דיבר מאמן הנבחרת, גיא לוזון: “כמאמן כדורגל אתה דורש מהקבוצה שלך להזיז כדור בסבלנות, לייצר מצבי הבקעה, להיות דומיננטיים ולהיות אגרסיביים כשהכדור אצל היריבה. אני חושב שאת כל הדברים האלה אנחנו עשינו, בעטנו מעל 20 בעיטות לשער היריבה, היינו מסוכנים ואפילו פנדל החמצנו. חבל, תוצאה מאכזבת אבל הדרך ממש לא”.

“את המשחק בחודש שעבר ניצחנו, וממש לא אהבתי את צורת המשחק ואת איך שנראינו, אמרתי גם לשחקנים שמשחק מהסוג הזה לא יביא אותנו לשום מקום בעתיד. משחק כמו ששיחקנו היום, השחקנים הצעירים האלה, זה חישול טוב והתנסות טובה עבורם. בכדורגל לא תמיד הנבחרת הטובה מנצחת, היום היינו בצד האכזרי של המשחק אבל אם נמשיך לשחק בצורה כזאת, נביא את הדרך הזאת, אז ננצח בעתיד”.

גיא לוזון (ההתאחדות לכדורגל)גיא לוזון (ההתאחדות לכדורגל)

לקראת המשחק הבא נגד בולגריה אמר המאמן: “אנחנו צריכים להראות אותה יכולת, אותה יצירת מצבים, היינו דומיננטיים לאורך כל דקות המשחק ואת זה צריך להביא למשחק הבא”.

גם ניב יהושע דיבר לאחר ההפסד הכואב: “התחלנו את המשחק טוב, הייתה לנו מחצית ראשונה טובה, שיחקנו טוב מאוד והנענו את הכדור אבל לא הצלחנו לנצל את זה. מחצית שנייה פחות טובה של הנבחרת ושלי. יש פה הרבה שחקנים חדשים ואנחנו מתחילים להכיר אחד את השני, לשחק ביחד ולצבור ניסיון ביחד, זה שכר לימוד שאין מה לעשות, כולם לומדים בהתחלה ואני מאמין שבסוף נקצור את הפירות ונבנה פה משהו נכון וטוב”.

הנבחרת הצעירה (EFA)הנבחרת הצעירה (EFA)

“יש פה כימיה טובה בין השחקנים, גם מחוץ למגרש, אני בטוח שעם עבודה נכונה וטובה ועם ביטחון שנצבור אחד עם השני זה יהיה טוב ונשחק כדורגל טוב ובעזרת השם גם נקצור את הפירות וניתן גולים”.

אסור לפספס
נגןאת אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
את אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
נגןצ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
צ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
נגןמצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
מצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
נגןעכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
עכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */