יום שישי, 11.10.2024 שעה 02:34
לוח תוצאות

נערים א': הפועל פ"ת עלתה לשלב 32 הגדולות

הקבוצה ממלאבס שבה למגרש ברעננה בו החלה את העונה, אלא שהפעם היא ניצחה 1:2 את רעננה משערים של קצב וכהן ועלתה לשלב 32 הגדולות של גביע המדינה

|
הפועל פתח תקווה נערים א'  (עמוד הפייסבוק מחלקת הנוער הפועל פתח תקווה)
הפועל פתח תקווה נערים א' (עמוד הפייסבוק מחלקת הנוער הפועל פתח תקווה)

הפועל רעננה והפועל פ”ת, שתי קבוצות שצברו שש נקודות ליגה בשבעה מחזורי משחקים בליגת העל לנערים א’, נפגשו אחה"צ היום (חמישי) במגרש הפארק ברעננה למשחק במסגרת סיבוב ג' של משחקי גביע המדינה, כאשר בתום 90 דקות, המלאבסים הם אלו שהצליחו לעבור שלב בזכות 1:2.

הקבוצה הביתית, שהחלה את העונה עם ניצחון 0:2 במשחק הליגה מול הפועל פ"ת, קיוותה לסמן וי במשחק ביתי נוסף מול אותה פ"ת, אלא שהאורחת הגיעה נחושה לשוב עם תוצאה טובה יותר לביתה, אחרי שבמחזור הליגה האחרון ספגה תבוסה לא נעימה, בדמות 7:3 במשחק החוץ מול הפועל באר שבע.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת הגיעה לה מחצית שניה טובה הרבה יותר, בה הובקעו שלושה שערים - שניים מצידה של הקבוצה האורחת. בדקה ה-52 סהר קצב התנהל עם הכדור באגף ימין, מה שנראה כניסיון הגבהה קיבל מעוף, והכדור נעצר ברשת העליונה של רעננה בצד הנגדי ונתן את היתרון למלאבסים.

בדקה ה-65 הגבהת כדור מאגף ימין של רעננה הובילה למהלך שבו בעיטה של שחקן מקומי נעצרה בידו של מגן פ"ת - מה שהביא לפסיקת בעיטת פנדל, שאותה תרגם יהלי שובל לכיבוש שער שוויון ו-1:1.

בדקה ה-81 הגבהת כדור חופשי של נועם כהן מצאה את  ראשו של אריאל קינן, שנגח בצורה מצוינת לרשת וקבע את תוצאת המשחק - 1:2 לזכות הפועל פ"ת, שעלתה לשלב 32 הגדולות.

ביום שלישי הקרוב צפויות הקבוצות לשוב למעגל משחקי ליגת העל עם תקוות להגדיל ליותר משלוש נקודות את הפער מהקו האדום. הפועל פ"ת תארח את הפועל ירושלים שמקדימה אותה בשלוש נקודות, בעוד שהפועל רעננה תארח את נועלת הטבלה, מ.ס אשדוד.

אסור לפספס
נגןאת אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
את אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
נגןצ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
צ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
נגןמצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
מצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
נגןעכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
עכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */