יום שבת, 12.10.2024 שעה 12:23

ארבע ישראליות בשיוטי המדליות באליפות אירופה

גלישת רוח: מדליה ישראלית לפני כניסת יום הכיפורים? שטיינברג ופלג יתחרו מחר בחצי הגמר, בעוד שטיבי ומוריס יופיעו ברבע הגמר של התחרות באיטליה

|
תמר שטיינברג  (איתן קתאלי)
תמר שטיינברג (איתן קתאלי)

ארבע נציגות ישראליות יתחרו מחר (שישי) בשיוטי המדליות באליפות העולם בגלישת רוח, בקליארי שבאיטליה, רגע לפני כניסת יום הכיפורים. תמר שטיינברג ודניאלה פלג יופיעו בחצי הגמר וינסו לזכות במדליה, כאשר לפניהן יתחרו ברבע הגמר שחר טיבי ומאיה מוריס.

השיוטים הסדירים של אליפות אירופה הסתיימו בקליארי. אחרי יומיים ללא תחרות בגלל תנאי מזג האוויר, היום תמר שטיינברג סיימה במקום השני בזכות תוצאות טובות ויציבות (6,8,5,1,2) ודניאלה פלג דורגה שלישית (4,12,4,11,15). שתיהן העפילו לחצי הגמר ויקוו להצטרף לגמר ביחד עם מאיה גיסלר הנורבגית שהבטיחה מדליה.

שחר טיבי פתחה מצוין את יום השיוטים עם שני ניצחונות ומקום 2, אך התקשתה לסגור לחלוטין את הפער בשני השיוטים האחרונים בהם היא סיימה במקומות 7 ו-8, ולכן נותרה מאחור והעפילה רק לרבע הגמר.

שחר טיבי (נעם תמיר)שחר טיבי (נעם תמיר)

מאיה מוריס סיימה במקום העשירי ונכנסה גם היא לרבע הגמר, כך שיש לנבחרת הנשים של שחר צוברי ארבע נציגות בשיוטי המדליות שיתקיימו מחר לפני כניסת יום הכיפורים - וזה עוד בהעדרה של סגנית האלופה האולימפית, שרון קנטור.

בתחרות לגברים, ממנה נעדר האלוף האולימפי תום ראובני, לא היה אף ישראלי שהעפיל לשיוטי המדליות של אליפות אירופה. יואב עומר סיים במקום ה-17 ולא נכנס אליהם, תומר ורדימון סיים במקום ה-27 ויואב כהן במקום ה-31.

אסור לפספס
נגןאת אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
את אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
נגןצ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
צ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
נגןמצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
מצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
נגןעכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
עכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */