יום שבת, 12.10.2024 שעה 01:19

בן שרף דורג שמיני בתחזית הדראפט ב'את'לטיק'

בעקבות פתיחת העונה הטובה של הגארד באולם, נכתב עליו: "אין הרבה שחקנים כמוהו כרגע, הוא סקורר ומוסר מצוין, אבל היו לו גם יותר עליות וירידות"

|
בן שרף (האתר הרשמי של אולם)
בן שרף (האתר הרשמי של אולם)

פתיחת העונה הטובה של בן שרף באולם הגרמנית ממשיכה לסדר לו דירוג בצמרת של דראפט ה-NBA ב-2025 בתחזיות בארה”ב. הפעם מדובר בתחזית של ה’את’לטיק’, שם הגארד בן ה-18 הגיע למקום השמיני, בעוד כוכב דיוק, קופר פלאג, דורג ראשון.

“מתוך מחזור הדראפט הזה, שרף הוא אחד השחקנים שיותר מסובך להעריך את יכולתם", נכתב עליו, “הייתה לו אליפות אירופה לנוער אדירה עם ישראל, שם נבחר ל-MVP. היו לו מספר משחקים של 40 נקודות ומעלה עם ממוצע של 28, חמישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים.

“אין הרבה שחקנים כמוהו בעולם כרגע – שמאלי עם יכולת טובה ליצור. היכולת שלו בחדירה ליד הטבעת מאפשרת לו להיות סקורר שמשפיע על המשחק, הוא גם מוסר מצוין שיוצר מהלכים עבור חבריו לקבוצה".

בן שרף עם תואר ה-MVP (פיב"א)בן שרף עם תואר ה-MVP (פיב"א)

כמו כן נכתב: “עם זאת, העונה היו לשרף יותר עליות וירידות באולם. הוא משחק בתור האופציה העיקרית של הקבוצה בעמדה מספר 2, וחוסר היעילות שלו ניכר. הזריקה שלו עדיין לא שם, הוא צריך לשפר את הטכניקה וזה גם מוביל לשאלות על מה יהיה תפקידו אם יתברר שהוא לא מספיק כדי להיות שחקן יוצר ב-NBA.

רבים רואים בשרף שחקן של בחירת סיבוב ראשון, אבל יש גם הערכות של מהטופ 10 עד סוף הסיבוב הראשון". אגב, ההערכה הזו מגיעה אחרי שאתמול בדירוג של ‘ESPN’ הגיע שרף למקום ה-16.

אסור לפספס
נגןאת אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
את אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
נגןצ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
צ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
נגןמצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
מצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
נגןעכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
עכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */