יום שלישי, 08.10.2024 שעה 19:44

כמה אחוזים חושבים שישראל תפסיד 2:0 לצרפת?

מרבית משתתפי משחק הניחושים של אופל בטוחים שהנבחרת תצא ללא נקודות גם מול סגנית אלופת העולם, אך חלק קטן מהם בטוח שהנבחרת תבקיע. כבר ניחשתם?

|
אז איך זה ייגמר? זה הזמן שלכם לנחש (Bing Image Creator)
אז איך זה ייגמר? זה הזמן שלכם לנחש (Bing Image Creator)

הליגות אמנם בפגרת נבחרות, אבל משחק הניחושים של אופל ממשיך ובגדול. המשחק המרכזי של השבוע יהיה מפגשה של ישראל מול צרפת החזקה בליגת האומות, כאשר באותו בית איטליה תארח את בלגיה. ארבעת המשחקים הנוספים לגביהם אתם יכולים לתת את התחזית שלכם הם: אנגליה מול יוון, הונגריה מול הולנד, ספרד מול דנמרק ופולין מול פורטוגל.

חשוב לזכור בנקודה זו כי אתם יכולים לשחק במשחק הניחושים מספר פעמים במקביל עם ניחושים שונים: גם מול כל גולשי ONE הרשומים למשחק הניחושים של אופל, וגם מול חברים/משפחה בקבוצות פרטיות שאתם יכולים לפתוח בעצמכם (פתחו כמה קבוצות שרק תרצו).

לחצו כאן למשחק הניחושים של אופל 

גולשי ONE לא מאמינים בנבחרת

מצבה של נבחרת ישראל אינו מזהיר בלשון המעטה. מלבד העובדה שהיא איננה יכולה לארח משחקים בארץ, היא במקום האחרון בבית עם שני הפסדים בשני המחזורים הראשונים, והיא הנבחרת היחידה ללא ניצחון – במחזור הראשון היא הפסידה 3:1 לבלגיה, ובשני 2:1 לאיטליה. 

קיליאן אמבפה. הוא לא יהיה שם (רויטרס)קיליאן אמבפה. הוא לא יהיה שם (רויטרס)

כעת (חמישי) היא פוגשת את צרפת החזקה, אשר מגיעה למשחק ללא חלק מכוכביה, ביניהם כמובן אמבפה מריאל מדריד. כנראה שעובדה זו איננה מרגשת יותר מדיי את גולשי ONE, אשר מנחשים ברובם שהצרפתים ינצחו את המפגש. 33% בטוחים שצרפת תנצח 0:2, כאשר 23% נוספים חושבים שייגמר אפילו 0:3. 13% עושים מעט חסד עם הנבחרת וחושבים שייגמר 1:3 (הנבחרת לפחות תבקיע). ומה יהיה הניחוש שלכם?

לחצו כאן למשחק הניחושים של אופל

משחקים עם חברים בקבוצות פרטיות

כמובן שמעבר לתחרות השבועית נגד כלל גולשי ONE, אתם יכולים לפתוח קבוצות פרטיות עם חברים, עם משפחה, עם החבר’ה מהעבודה, עם החבר’ה מהמילואים או עם כל מי שתרצו (יש כפתור שליחת לינק בוואטסאפ בסיום בניית הקבוצה הפרטית). תוכלו לפתוח קבוצה אחת, שתי קבוצות או כמה קבוצות שרק תרצו – אין הגבלה על מספר הקבוצות. בכל הקבוצות תוכלו לבצע ניחושים אחרים, מה שאומר שאולי בקבוצה אחת תהיו מדורגים ראשונים ובקבוצה אחרת תהיו אחרונים (ככה תפזרו את הסיכון).

בכל קבוצה פרטית שתיצרו תוכלו גם לקבוע את הפרסים ביניכם (יש תיבת טקסט בה תוכלו להזין למשל שמי שיסיים ראשון יוזמן על ידי כולם לארוחה, השני לא ישלם בערב בירה, וכן הלאה וכן הלאה). שיהיה לכם בהצלחה.

לחצו כאן למשחק הניחושים של אופל

אסור לפספס
נגןהחתים על המונית שלו את כריסטיאנו רונאלדו
החתים על המונית שלו את כריסטיאנו רונאלדו
נגןעולם הכדורגל אומר תודה לאנדרס אינייסטה
עולם הכדורגל אומר תודה לאנדרס אינייסטה
נגןהמאבטח כבר תפס אותו אבל מסי בכל עשה סלפי
מסי מרחם על הילדון אחרי שנתפס ע"י המאבטח
נגןמי ניצח ב-1 על 1 בכדורסל? הנרי מול פיקה
מי ניצח ב-1 על 1 בכדורסל? הנרי מול פיקה
/* LAST / NEXT ROUNDs */