יום שני, 07.10.2024 שעה 23:26

מרגש: סמל החטופים מתנוסס על מפרשי הישראלים

למרות החשש בנבחרת הישראלית, מארגני התחרות לא אסרו על הצגת הסמל, שהונף בגאווה על מפרשי הישראלים. ארבע ישראליות בין 10 המובילות באליפות אירופה

|
שחר טיבי  (נעם תמיר)
שחר טיבי (נעם תמיר)

במהלך יום התחרות שנערך היום (שני, ה-7.10), באיטליה, סמל החטופים התנוסס על מפרשי הישראלים באליפות אירופה בגלישת רוח באישור האיגוד האירופי.

למרות החשש בנבחרת הישראלית, ובניגוד למה שקורה בתחרויות בענפי ספורט רבים, מארגני התחרות לא אסרו על הצגת הסמל והוא הונף בגאווה על הגלשנים של הישראלים.

"זה הכוח שלי, בתור ספורטאי, לייצג את המדינה שלי ולהציג לעולם את הדברים החשובים ביותר לנו בתור ישראלים", אמר תומר ורדימון מנבחרת הגברים. "בעיקר היום, שנה ליום הנורא, אנחנו כאן כדי לזעוק כמה שיותר חזק שחייבים להחזיר את כולם הביתה. אלו לא רק החטופים והחטופות עצמם, אני בקשר עם משפחות שלמות שהחיים שלהם אינם חיים כבר שנה. חייבים למצוא את הדרך להשיב מעט שפיות גם לחיים שלהן".

דניאל פלג (נעם תמיר)דניאל פלג (נעם תמיר)

כמו כן, יומיים אל תוך אליפות אירופה, ארבע נציגות ישראליות מדורגות בין עשר המובילות בתחרות שנערכת בקליארי, מה שמוביל לכך שנבחרת הנשים בהנהגתו של גולש העבר, שחר צוברי, ממשיכה ביכולת המרשימה שלה.

במקום השני מדורגת כרגע דניאלה פלג שרשמה סדרה מצוינת של תוצאות, כשאחריה מדורגות מאיה מוריס במקום השישי ותמר שטיינברג הצעירה במקום השביעי. בנוסף, שחר טיבי ממוקמת כרגע במקום העשירי הכללי. כלומר, ארבע גולשות הרוח הישראליות מדורגות גבוה באליפות אירופה בה משתתפות 46 נשים.

יואב עומר גולש (עמרי שטיין)יואב עומר גולש (עמרי שטיין)

אצל הגברים, בתחרות בדגם ה-IQ פויל, יואב עומר מדורג במקום ה-11 וינסה להיכנס לשיוטי הגמר, ובמקום ה-20 נמצא תומר ורדימון, כאשר מאחוריהם נמצא יואב כהן המדורג 38 בלבד.

דניאלה פלג (נעם מורנו)דניאלה פלג (נעם מורנו)

מהתחרות נעדרים שני המדליסטים האולימפיים, תום ראובני ושרון קנטור, אך דבר זה הגיוני בהתחשב בעובדה שרק לאחרונה סיימו את הופעתם באולימפיאדת פאריס. כמוהם, ספורטאים רבים אחרים טרם חזרו להתחרות ולקחו הפסקה גם כן.

אסור לפספס
נגןמי ניצח ב-1 על 1 בכדורסל? הנרי מול פיקה
מי ניצח ב-1 על 1 בכדורסל? הנרי מול פיקה
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
/* LAST / NEXT ROUNDs */