יום שני, 07.10.2024 שעה 21:18

היוטיוברית שיצרה את הרכב של משפחת קדמוני

אלי ספנולה הפיקה עבור 2.2 מיליון העוקבים שלה סרטון בה היא הופכת רכב רגיל לרכב המוכר מהסדרה המצויירת. האם היא הצליחה להניע אותו עם הרגליים?

|
בסוף הם הצליחו? (צילום מסך)
בסוף הם הצליחו? (צילום מסך)

אם הייתם ילדים בעשורים האחרונים של המאה הקודמת אתם ודאי מכירים את הסדרה המצויירת “משפחת קדמוני” (The Flintstones), שנחשבת לאחת מסדרות הסיטקום המצליחות ביותר שנעשו עד היום.

הסדרה מתמקדת באב המשפחה, פרד קדמוני, השייך למעמד הביניים של תקופת האבן, ובחברו הטוב ביותר, שכנו ברני. בסדרה ניתן לראות מוטיבים רבים של תקופות אחרת בכדור הארץ, דוגמת תקופת האבן (בסדרה ניתן לראות כלי אבן רבים) והתקופה בה הדינוזאורים פרחו על פני האדמה לפני שנכחדו לחלוטין.

עקב הצלחת הסדרה, הגיע בשנת 1994 לאקרנים סרט לייב אקשן (לא מצויר) בשם "הפלינטסטונס" המבוסס על עלילת הסדרה, בו כיכבו ג'ון גודמן והאלי בארי. הסרט זכה להצלחה בקופות עם הכנסות של 346 מיליון דולר בארה”ב ומחוצה לה, עם עלויות הפקה של 50 מיליון דולר “בלבד”.

אחד מהאלמנטים המזוהים ביותר עם הסדרה היה הרכב המשפחתי עם גלגלי האבן ומבנה העץ, אשר מן הסתם לא היה מצוייד במנוע (זו בכל זאת תקופת האבן), והנעתו בוצעה בעזרת עבודת הרגליים של פרד קדמוני.

מי שרצתה להפוך את הרכב הזה מחפץ מצויר למציאות היתה משפיענית הרשת אלי ספנולה (2.2 מיליון מנויים ביו-טיוב), אשר הפיקה סרטון בו היא מראה כיצד היא וחברה נייתן הפכו רכב רגיל ל… רכב של משפחת קדמוני.

“תמיד רציתי להפוך את החיים האמיתיים לסרט מצויר”, אמרה ספנולה, “אז לקחנו את הרכב של חברי נייתן, הורדנו ממנו כמה שיותר משקל, חתכנו את רצפת הרכב, והפכנו אותו לרכב הממונע בעזרת הרגליים בלבד”.

חשוב לציין בנקודה זו כי הוצאת הרכיבים הכבדים מהרכב וחיתוך הרצפה ממש לא מתארים את כלל ההשקעה בפרוייקט, שכן בסרטון ניתן לראות את הפרווה המנומרת על מושבי הרכב, את עצמות דינוזאורים מפלסטיק וכמובן גם בובת דינוזאור ייצוגית. 

לאחר ההסבה המורכבת, אלי ונייתן נכנסו לרכב כדי לבדוק האם הם באמת יצליחו להניע אותו בעזרת הרגליים בלבד. ההצלחה לא איחרה לבוא כאשר חברה נייתן החל לצעוק: “אנחנו נוסעים, אנחנו נוסעים”, ואז השניים גם החלו לשיר את שיר הנושא של התוכנית: “Flintstones, meet the Flintstones
They're the modern stone-age family”.

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור האזור המוטורי? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את האזור המוטורי. נתראה בכתבה הבאה!

אסור לפספס
נגןמי ניצח ב-1 על 1 בכדורסל? הנרי מול פיקה
מי ניצח ב-1 על 1 בכדורסל? הנרי מול פיקה
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
/* LAST / NEXT ROUNDs */