יום שני, 07.10.2024 שעה 14:28
לוח תוצאות

נהריה מצדיעה למאמן הכושר שנרתם למילואים

ליאור אבוקסיס, מאמן הכושר של הבוגרים וקבוצות מחלקת הנוער, גויס לסבב מילואים 4 אחרי 7 חודשי שירות מצטברים. במועדון מהגליל המערבי מצדיעים לו

|
ליאור אבוקסיס  (באדיבות המועדון)
ליאור אבוקסיס (באדיבות המועדון)

שנה לפרוץ מלחמת חרבות ברזל, מלחמה שכל סקטור במדינה מרגיש השלכות משמעותיות כתוצאה מהתנהלותה. לא מעט מחלקות נוער זכו לנציגים במערך המילואים לתקופות ממושכות, בין אם מדובר במאמנים, מנהלים ואנשי צוות. אחת מהדוגמאות הבולטות ומעוררות ההצדעה להתנהלות בשנה האחרונה הוא מאמן הכושר ליאור אבוקסיס (38) מקרית ביאליק, נשוי לשרית ואב לשתי בנות, אמה ולני.

מאז השבעה באוקטובר עלה רס"מ במיל' ליאור אבוקסיס על מדים והצטרף לחטיבת הנח"ל הצפונית 228. אבוקסיס, ששב בשבוע שעבר לסבב מילואים רביעי בגבול הצפון, שירת במצטבר כשבעה חודשי שירות בשנה האחרונה. הוא משמש כמאמן הכושר במחלקת הנוער של בית"ר עירוני נהריה וגם בקבוצת הבוגרים, בה משמש גם כעוזר המאמן. בנוסף, ליאור אבוקסיס עובד עם קבוצת הבוגרים של הפועל מטה אשר בכדורעף וקבוצות מחלקת הנוער של הפועל מטה אשר בכדורסל.

במחלקת הנוער של בית"ר עירוני נהריה מלאי הערכה והצדעה לאבוקסיס ומצאו לנכון לשתף עמנו בדברים. כדורגלן העבר, מיכה שושן, המנהל המקצועי של המועדון: “ליאור הוא מלח הארץ, גאווה למועדון ומודל להשראה לשחקנים ולמאמנים במועדון. מרגע שגוייס לשירות מילואים הוא המשיך לשמור על קשר כמה שרק אפשר. בכל פעם שקיבל שחרור לכמה שעות מהמילואים,  הגיע לעבוד עם הקבוצות, ליאור דאג להכין תוכנית עבודה מסודרת למאמנים ומקפיד להיות בקשר עמם”.

ליאור אבוקסיס (באדיבות המועדון)ליאור אבוקסיס (באדיבות המועדון)

“מדובר באדם מאוד חרוץ, מאוד מסור עם נתינה גם מעבר לשעות העבודה שלו. המועדון שלנו מחזיר בהתאם, אנחנו מעריכים ומוקירים את פועלו, מלאי גאווה שליאור שייך למשפחת בית"ר עירוני נהריה. אנחנו מאחלים לו שישמור על עצמו ביחד עם כל החיילים, שיחזרו כולם וגם החטופים כמובן בריאים ושלמים ושעם ישראל יגלה אחדות”.

אייל הלטמן, מאמן קבוצת הבוגרים של בית"ר עירוני נהריה, הוסיף דברים מהזווית שלו: “ליאור הוא נכס מקצועי במועדון, החיבור איתו לפני שנתיים כאשר חתמתי בנהריה היה מיידי, למרות שלא הכרנו מלפני כן. איש מקצוע מהמובילים בתחום הכושר הגופני, יסודי ומשקיען שנותן מאה אחוז מעצמו בכל אימון. ליאור הוא חלק בלתי נפרד מהצוות המקצועי כבר שנתיים”.

“כאשר ליאור גוייס בשבעה באוקטובר היינו בקשר יום יומי לשאול לשלומו ולוודא שהוא שומר על עצמו. השתדלנו לסייע לו בכל דרך אפשרית מעבר לכך יו"ר המועדון, מורדי אלפסי, אף העביר לו מענק כספי בזמן המלחמה, למרות שלא עבד במועדון. ליאור מוערך מאוד בקרב השחקנים הן כאדם והן כאיש מקצוע. מבחינתי באופן אישי הרווחתי חבר לכל החיים. מחזק את ידיו ומאחל לו לחזור לשלום יחד עם כל חייליו צה"ל וכוחות הביטחון. מכאן אשא תפילה לחזרת החטופים הביתה בריאים ושלמים במהרה, עם ישראל חי”.

ליאור אבוקסיס (באדיבות המועדון)ליאור אבוקסיס (באדיבות המועדון)
אסור לפספס
נגןמי ניצח ב-1 על 1 בכדורסל? הנרי מול פיקה
מי ניצח ב-1 על 1 בכדורסל? הנרי מול פיקה
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
/* LAST / NEXT ROUNDs */