יום שני, 07.10.2024 שעה 12:27

זלצמן סיים במקום ה-20 ורשם הישג שיאי אישי

הרוכב הישראלי, שסיים במקום ה-29 בפאריס, התעלה על עצמו במסגרת תחרויות גביע העולם בקנדה. זלצמן: "לא החלמתי לגמרי ועדיין עשיתי את המקסימום"

|
תומר זלצמן  (Armin M. Kustenbruck)
תומר זלצמן (Armin M. Kustenbruck)

תומר זלצמן (25), רוכב אופני ההרים האולימפי, קבע הלילה (בין ראשון לשני) את הישג השיא שלו, במסגרת תחרויות גביע העולם כשסיים במקום ה-20 בתחרות שהתקיימה בקנדה, בה השתתפו 80 רוכבים. 

זלצמן, שסיים במקום ה-29 במשחקים האולימפיים פאריס 2024, התמקם בתום ההקפה הראשונה בתחרות בין 40 הרוכבים הראשונים. בהמשך הגביר את הקצב והצליח לקבוע את הזמנים המהירים ביותר שלו על המסלול ובהקפה האחרונה בקצב גבוה עוד יותר הצליח לסיים את התחרות במקום ה-20 בפער של ארבע דק’ מהמנצח, אלוף העולם אלן האטרלי מדרום אפריקה, שזכה במדליית הארד במשחקים האולימפיים.

זלצמן סיים בכך את עונת תחרויות גביעי העולם עם שש תחרויות. הוא החמיץ שתי תחרויות בגלל פציעה ביד כחודש וחצי לפני המשחקים האולימפיים: “אני בהחלט מרוצה מההופעה שלי בתחרות”.

תומר זלצמן (Armin M. Kustenbruck)תומר זלצמן (Armin M. Kustenbruck)

“עדיין לא החלמתי לגמרי מהפציעה ולמרות זאת עשיתי כל מה שיכולתי כדי להשיג את המקסימום בתחרות האחרונה של העונה בסבב. ההישג הזה הוא דרך מצוינת לסיים את עונת תחרויות גביע העולם עם התקדמות לכיוון המקומות וההישגים אליהם אני מכוון”.

זלצמן, החוזר לישראל לשבוע ימים וממשיך מיד לשתי תחרויות בינלאומיות ביוון, שינעלו את עונת התחרויות שמטרתן, שיפור הדירוג העולמי שלו (מדורג נכון להיום במקום ה-44).

תומר זלצמן (רויטרס)תומר זלצמן (רויטרס)
אסור לפספס
נגןמי ניצח ב-1 על 1 בכדורסל? הנרי מול פיקה
מי ניצח ב-1 על 1 בכדורסל? הנרי מול פיקה
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
/* LAST / NEXT ROUNDs */