יום שני, 07.10.2024 שעה 12:27

הפועל לב ירושלים עלתה לחצי גמר טורניר ווינר

משחק רבע הגמר שנדחה בעקבות המצב הבטחוני הסתיים ב-61:71 של הירושלמיות על חשבון הפועל כפ"ס. קבדה הובילה עם 16 נק', טקס מרגש התקיים בפתיחה

|
הפועל לב ירושלים, השיגה את הכרטיס לחצי הגמר  (באדיבות המנהלת, אורן בן חקון)
הפועל לב ירושלים, השיגה את הכרטיס לחצי הגמר (באדיבות המנהלת, אורן בן חקון)

טורניר אתנה ווינר, שהיה אמור להתקיים ביום שלישי אך נדחה בעקבות המצב הבטחוני, התקיים הערב (ראשון) כשהפועל לב ירושלים אירחה את הפועל כפ”ס בהיכל מלחה, גברה עליה 61:71 והעפילה לחצי גמר טורניר גביע אתנה ווינר.

המשחק החל בטקס מרגש, בו התנגנה שירת התקווה והשחקניות משתי הקבוצות החזיקו בתמונות של חטופים וחטופות ובנוסף ענדו סרטים שחורים לזכר שנה לטבח השבעה באוקטובר.  

שחקניות הפועל לב ירושלים עם תמונות החטופים (באדיבות המנהלת, אורן בן חקון)שחקניות הפועל לב ירושלים עם תמונות החטופים (באדיבות המנהלת, אורן בן חקון)
שחקניות הפועל כפ"ס בטקס המרגש (באדיבות המנהלת, אורן בן חקון)שחקניות הפועל כפ"ס בטקס המרגש (באדיבות המנהלת, אורן בן חקון)

על הפרקט, הודיה קבדה הובילה את החבורה מירושלים עם 16 נקודות, כשהקפטנית אליסה ברון פלג בלטה גם היא עם 15 נקודות משלה בתוספת של 13 ריבאונדים. בכפר סבא בלטה דילארד סיארה עם 20 נקודות ושמונה ריבאונדים.

שחקניות הפועל כפ"ס בטקס המרגש (באדיבות המנהלת, אורן בן חקון)שחקניות הפועל כפ"ס בטקס המרגש (באדיבות המנהלת, אורן בן חקון)

משחקי חצי הגמר בטורניר אתנה ווינר יערכו ביום חמישי הקרוב בשעה 19:00 כשהפועל לב ירושלים תתמודד מול מכבי אשדוד בחצי הגמר הראשון, והמנצחת בין חיפה לראשון לציון תפגוש את רמלה.

אסור לפספס
נגןמי ניצח ב-1 על 1 בכדורסל? הנרי מול פיקה
מי ניצח ב-1 על 1 בכדורסל? הנרי מול פיקה
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
/* LAST / NEXT ROUNDs */