יום ראשון, 06.10.2024 שעה 03:25

עודד קוגוט החמיץ הזדמנות לניצחון ראשון העונה

הכי קרוב שיש. אלוף ישראל סיפק מאבק אדיר מול הרוכב הנורבגי, אך סיים במקום השני בפער של סנטימטרים בודדים: "זה היה צמוד, בטוח שהניצחון מתקרב"

|
עודד קוגוט  (נועה ארנון וספרינט סייקלינג)
עודד קוגוט (נועה ארנון וספרינט סייקלינג)

אלוף ישראל, עודד קוגוט, סיפק היום (שבת) בקרואטיה מיאוץ הרואי ועוצמתי מול אלכסנדר קריסטוף, אחד השמות הגדולים בענף המקצועני. קוגוט סיים במקום השני, ממש סנטימטרים בודדים אחרי הנורבגי הוותיק. 

למרות שהחמיץ הזדמנות לניצחון ראשון העונה, היה עודד קוגוט יותר מחויך מאשר מאוכזב בסיום: “אני תמיד רוצה לנצח, אבל זה היה מאוד צמוד,  אני בטוח שהניצחון ממש הולך ומתקרב”. 

הספרינט הגיע בסיום של השלב החמישי בטור הקרואטי, כזה שהתאפיין במזג אוויר סוער במיוחד שכפה על המארגנים לקצר כמה מהשלבים, כדי לא להיקלע לשיטפונות שפוקדים את האיזור.

עודד קוגוט מצד שמאל (נועה ארנון וספרינט סייקלינג)עודד קוגוט מצד שמאל (נועה ארנון וספרינט סייקלינג)

היום השלב קומר למאה קילומטרים, והקבוצה עשתה הכל כדי לתת לספרינטר הישראלי בן ה-24 הזדמנות לנצח. זה כאמור כמעט קרה. הרוכב החיפאי של ״ישראל פרמייר טק״ בעונת הבכורה שלו כמקצוען, הצליח להתמודד היטב עם שיפוע קל במאות המטרים האחרונים.

כמו כן, הוא מצא את עצמו במאבק של ראש בראש עם קריסטוף, שלמרות ששיאו מאחוריו, הוא עדיין נחשב חזק במיוחד.  קוגוט נראה כמי שהולך ומתחזק, ככל שהתקרבו לקו הסיום, אבל כאמור, חסרו לו כמה סנטימטרים . מחר יזנקו הרוכבים לשלב השישי והאחרון במירוץ, כשלקוגוט תינתן אפשרות להשיג את הניצחון עליו היא חולם מתחילת העונה.

מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */