יום שבת, 05.10.2024 שעה 00:19

שיר כהן: מזמינה את כל עם ישראל לצפות ולעודד

הלוחמת הישראלית בראיון ל-ONE לפני הקרב הגדול בקריירה: "מבטיחה לעשות הכל כדי להביא ניצחון". האירוע יועבר בשידור חי בערוץ ONE הלילה ב-03:00

|
שיר כהן (ONE CHAMPIONSHIP)
שיר כהן (ONE CHAMPIONSHIP)

אחרי שניצחה בטורניר "רוד טו וואן" והבטיחה לעצמה חוזה בארגון הענק וואן צ'מפיונשיפ, הלוחמת הישראלית שיר כהן הצליחה בזמן קצר להטביע את חותמה ולתפוס את עיני הנהלת הארגון עם שני ניצחונות מרשימים ברצף מול לוחמות מנוסות ממנה, ועכשיו היא עומדת בפני הקרב הגדול ביותר בקריירה כשהיא תילחם מול איימי פירני הסקוטית. האירוע יועבר בשידור ישיר בערוץ ONE ב-03:00 בלילה שבין שישי לשבת. 

פירני מגיעה אחרי הופעת בכורה מושלמת בארגון עם ניצחון בנוקאאוט מרהיב על לוחמת שהייתה עד אז בלתי מנוצחת בוואן ונחשבה להבטחה גדולה, ועם שנים רבות של תארים והישגים מאחוריה, ובכירים בארגון הצהירו שהמנצחת בין כהן לפירני תקפוץ לטופ של הדירוג בקטגוריה וייתכן מאד שתילחם על חגורת האליפות בקרב הבא שלה. 

כהן סיפרה על התחושות אחרי הניצחון האחרון וההודעה על הקרב הגדול שלפניה: "הרגשתי גאווה ענקית אחרי הניצחון האחרון, הזכות להביא ניצחון ולשמח את הצופים והקהל הישראלי בימים כאלה היא ענקית והייתי בהלם מכמות התגובות והאהבה שקיבלתי, זה חימם לי את הלב והזכיר לי שוב כמה אני אוהבת את המדינה שלי ואת העם המדהים שלי שיודע לתמוך ולפרגן ככה”.

שיר כהן (ONE CHAMPIONSHIP)שיר כהן (ONE CHAMPIONSHIP)

“זמן קצר אחרי הקרב כבר פנו אלינו לגבי הקרב הקרוב מול פירני – הבוס שלי פיליפ וואנג שהוא המייסד של פיירטקס סיפר לי שהציעו לנו את הקרב הזה ושמדובר שיריבה בעלת שם עולמי שמנוסה ממני וחזקה מאד ושאל אותי מה דעתי, וכמובן שאמרתי לו שאני קופצת על ההזדמנות הזאת שהיא ענקית בשבילי והסכמנו לקחת את הקרב", הוסיפה.

ספרי לנו קצת על ההכנות והתחושות לקראת קרב כל כך חשוב.
"ההכנות הלכו מצוין. עבדנו קשה מאוד ואני מגיעה הכי מוכנה שאפשר. הימים המטורפים שעוברים על המדינה שלנו דוחפים אותי ונותנים לי מוטיבציה ענקית לדעת שאני עולה לייצג את המדינה שלי על במה כל כך גדולה, ואני לא יכולה לחכות לתת הכל כדי לנסות ולהביא לכולם עוד ניצחון שייתן רגע של גאווה ונחת".

לסיכום, כהן הודתה לכל מי שתומך והזמינה את עם ישראל לצפות ולעודד: "חשוב לי מאוד להודות למשפחה לחברים ולכל הקהל הישראלי על כל הפרגון, תודה ענקית לערוץ ONE שפותח את הקרב שלי לצפייה לקהל הרחב בערוץ 50, לעדי כפיר ויניב קמינסקי על כל התמיכה לפני כל קרב ולבוס שלי פיליפ וונג שתמיד מאמין בי ודוחף אותי קדימה. אני מזמינה את כל עם ישראל לצפות בקרב ולעודד ואני מבטיחה שאני הולכת לעשות הכל כדי להביא לכם שמחה וגאווה עם ניצחון, ומאחלת לכל עם ישראל חג שמח שנה טובה וימים שקטים יותר, אמן". 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */