יום שישי, 04.10.2024 שעה 19:25

ספאנוליס: שחקנים צעירים צריכים ללמוד משרף

שחקן העבר האגדי שאימן את הכישרון הישראלי בטורניר "הדור הבא" של היורוליג, החמיא בגדול: "אוהב את המסלול שבחר, כבר בגיל צעיר הוא מקבל את הבמה"

|
שרף עם ספאנוליס (יורוליג)
שרף עם ספאנוליס (יורוליג)

בן שרף פתח את העונה בצורה נהדרת עם אולם הגרמנית אליה הגיע בקיץ, ונראה שההתלהבות ממנו היא ממש לא רק בישראל ובגרמניה. שחקן העבר האגדי ואסיליס ספאנוליס התראיין ביוון והחמיא לישראלי אותו אימן במשך מספר ימים בטורניר “הדור הבא” של היורוליג.

ספאנוליס טען: “שחקנים צעירים כיום בוחרים בכל מני מסלולים מכל מני שיקולים, אבל אני אוהב את המסלול של הגארד הישראלי בן שרף. הוא עושה את הבחירות הנכונות בקריירה כדי לשחק כמה שיותר ולצבור ניסיון, כאשר הגיע למועדון שמפתח שחקנים צעירים וכבר בגילו מקבל את הבמה”.

היווני הוסיף: “כבר עכשיו בן מציג יכולת נהדרת. הוא רק בן 18, וכבר יש לו דקות משמעותיות מול שחקנים בוגרים ובשלים. יש עליו הרבה אחריות ועדיין הוא יוזם, אני מאוד אוהב את זה. שחקנים צעירים צריכים לקחת דוגמה ממנו, אפילו שלכל אחד יש את הדרך והדעות שלו”.

ספאנוליס סיכם: “מבחינתי שחקנים בגיל הזה צריכים קודם כל לשחק. אף מאמן לא יגיד להם שאיתו ישחקו 25 דקות בכל משחק, אבל יש מועדונים ומאמנים שמוכנים לומר לשחקנים צעירים שהם מאמינים בהם ומוכנים להשקיע בהם, שאם הם יהיו טובים הם ישחקו הרבה, וזו הדרך”.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */