יום שישי, 04.10.2024 שעה 14:28

"אפילו לא אמר לנו שלום": סוארס תקף את ביילסה

לאחר שפרש מנבחרת אורוגוואי, החלוץ הטיח האשמות קשות: "דיברתי 5 דק', הוא לא ענה על כלום. שחקנים סובלים". וגם: האיסורים והבכי של נונייס בקופה

|
מרסלו ביילסה ולואיס סוארז (רויטרס)
מרסלו ביילסה ולואיס סוארז (רויטרס)

לואיס סוארס הוא אחד החלוצים הגדולים בהיסטוריה וככל הנראה גדול שחקני נבחרת אורוגוואי בכל הזמנים. כשהוא כבר בן 37, ‘אל פיסטולרו’ פרש ממדי הנבחרת הלאומית בחודש ספטמבר האחרון וכעת הפתיע עם ביקורת נוקבת בראיון.

אגדת הסלסטה הטיח האשמות קשות במאמן הנבחרת הנוכחי, מרסלו בייסלה, כשטען: “הרבה שחקנים קיימו פגישה עמו כדי לבקש ממנו שלפחות יברך אותנו ויגיד בוקר טוב, הוא אפילו לא אמר שלום. מטיאס וסינו ראה את זה בא, אנשים צריכים לשאול את עצמם למה הוא הפסיק להגיע לנבחרת מיד. מדובר בשחקן מנוסה שלא רצה להרגיש התעלמות וחוסר כבוד”.

חלוץ אינטר מיאמי שיתף במקרה מהקופה אמריקה, בו אחד העוזרים של ביילסה אסר עליהם לגשת לאוהדי הנבחרת ולברך אותם. “בתור הקפטן וכאות הערכה לקהל ניגשנו אליהם בכל זאת. איך אפשר לעשות זאת עבור האנשים אם אתה מתעלם מהם”.

מרסלו ביילסה (רויטרס)מרסלו ביילסה (רויטרס)

למרות כל המצב, סוארס שיתף: “נכנסתי אליו למשרד כדי לנהל איתו שיחה, דיברתי איתו במשך חמש או שש דקות והסתכלתי לו ישר בעיניים ואמרתי שנהיה איתו ונכבד את החלטותיו. הוא לא ענה על שום דבר, רק אמר ‘תודה לך לואיס’, קם והלך. הייתה לנו מערכת יחסים מקצועית בלבד”.

“עוד מקרה היה בהפסקה מול ארגנטינה במוקדמות המונדיאל: ראיתי את דארווין נונייס יושב ובוכה, ניגשתי אליו והבהרתי לו שהוא כאן בזכות עצמו ובזכות העבודה הקשה שלו ככובש שערים. ביקשתי שישכח ממה שאנשים אומרים וישטוף את הפנים. אבל ביילסה דווקא הצדיק את הדברים שנונייס אמר לעצמו וניסה למנוע ממני לעזור כשאמר לי אחר כך שאני ‘לא עוזר עם הדברים שאני אומר לו’. כשדארווין כבש הוא רץ לחגוג איתי ישר”.

לואיס סוארס ודארווין נונייס (רויטרס)לואיס סוארס ודארווין נונייס (רויטרס)

“ביילסה פילג את כל הקבוצה לחלוטין, אפילו בצורה שבה אנחנו מתאמנים. הוא מנע מאיתנו לנהל כל מערכת יחסים מעבר למקצועית אחד עם השני, עם האוהדים ואפילו עם הצוות של ההתאחדות במגרש האימונים. זה ככה באורוגוואי, הרבה מהאנשים האלו נמצאים ביחד באותו מקום מ-2007 וככה ייצרנו את מה שיש לנו היום וזה כואב שאי אפשר ליהנות מזה, השחקנים סובלים מכך”.

המחמאה שהצליחה להביך את פפ גווארדיולה
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */