יום שישי, 04.10.2024 שעה 13:36

ז'גרובה: יום אחד אגיע לבארסה, זה החלום שלי

שחקן ליל, שהוכתר למצטיין מול ריאל: "לא אעצור עד שאצליח. בקרוב תראו אותי במיטבי, אין לי נק' חולשה". וגם: היהלום של הקטלונים שארסנל רוצה לחטוף

|
אדון ז'גרובה מהתל באדוארדו קמאבינגה (רויטרס)
אדון ז'גרובה מהתל באדוארדו קמאבינגה (רויטרס)

ספק אם יש מבחן כניסה טוב יותר כדי להיכנס לרשימת המטרות של ברצלונה מהופעה מצוינת מול ריאל מדריד. את זה בדיוק עשה אדון ז’גרובה, שחקנה של ליל, בניצחון הסנסציוני 0:1 על הבלאנקוס השבוע בליגת האלופות.

האיש שכונה בצעירותו “מסי הקוסוברי” הצטיין באגף וזכה בפרס איש המשחק של אופ”א בתום המשחק וניצל את הבמה כדי לצאת בהצהרת כוונות: “החלום שלי תמיד היה להגיע לבארסה ואני לא אעצור עד שאגשים אותו. יום אחד אגיע לשם”.

ז’גרובה המשיך ושיקף המון ביטחון עצמי אחרי הופעה טובה לאור הזרקורים: “רוב הכישרונות שפרצו בגיל מוקדם התרסקו לאחר מכן. הייתה לי הזדמנות ללכת לאחת הקבוצות הטובות בעולם (יובנטוס) אבל לא עשיתי זאת, בקרוב תראו את אדון האמיתי. אין לי נקודות חולשה”.

מערכת היחסים של מי שסחט את הפנדל מנגיעת היד של אדוארדו קמאבינגה השבוע עם המועדון מקטלוניה קיימת כבר זמן מה, כשבשלב מסוים כבר היה עניין ממשי ומגעים בין הצדדים, כשגם כשהיה רק יהלום צעיר שהגיע לאירופה כבר הצהיר: “אני מתרגש לקראת ההרפתקה שלי כאן, החלום הוא ברצלונה”.

בנושא אחר אצל הבלאוגרנה, העונה אמנם נמצאת רק בחיתוליה, אך לנוכח ההצלחה של ”לה מאסיה” בייצור כישרונות בכל שנה, כבר עכשיו מועדונים מרחבי היבשת לוטשים עיניים לכיוון השחקנים מהמועדון. הפעם מדובר בארנאו פארדס בן ה-18, שגורר עניין מארסנל.

מדובר בשחקן כנף ימין צעיר מקבוצת הנוער, שמגיע מאותו השנתון של הקטור פורט ומארק גיו ופתח את העונה ביכולת טובה תחת הדרכתו של ז’וליאנו בלטי, כשגם כבש השבוע בליגת האלופות לנוער מול יאנג בויז. על פי דיווחים, התותחנים מעוניינים להבטיח את שירותיו, כשמיקל ארטטה כבר נתן את האור הירוק.

חוויה: כל השערים היפים של ראפיניה בבארסה
אסור לפספס
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
נגןהאם קונדה הוא המתלבש הטוב בעולם הכדורגל?
האם קונדה הוא השחקן האופנתי ביותר בעולם?
/* LAST / NEXT ROUNDs */