יום שישי, 04.10.2024 שעה 01:44

פאו פתחה את היורוליג עם 77:87 על אלבה ברלין

האלופה, עם בראון פתחה ברגל ימין. ניבו שיחק במילאנו, שנכנעה 93:80 למונאקו. ז'לגיריס הפתיעה את בארסה, באיירן את ריאל. באסקוניה גברה על פרטיזן

|
ארגין עתמאן מאושר (רויטרס)
ארגין עתמאן מאושר (רויטרס)

מחזור הפתיחה של היורוליג החל הערב (חמישי) כשבמוקד, האלופה המכהנת, פנאתינייקוס, פתחה ברגל ימין עם 77:87 על אלבה ברלין בבכורה של לורנזו בראון במפעל בקבוצתו החדשה. במשחקים נוספים, ז’לגיריס קובנה הפתיעה את ברצלונה עם 67:74 ומילאנו נכנעה 93:80 למונאקו בבכורה של ג’וש ניבו במדיה ביורוליג.

אלבה ברלין – פנאתינייקוס 87:77

אלופת אירופה החלה את מסע ההגנה על התואר עם ביקור מוצלח בבירת גרמניה. קנדריק נאן (16 נק’) ומתיאס לסור (14 נק’, 8 ריב’) בלטו מעל כולם בשורות היוונים, כששחקנה של מכבי תל אביב בעונה שעברה, לורנזו בראון, עלה לבכורה ביורוליג קבוצתו החדשה ורשם ערב שקט יחסית עם 5 נק’ ו-5’ אס’ ב-20 דקות.

ז’לגיריס קובנה – ברצלונה 67:74

הליטאים ניצלו את הביתיות והפתיעו את ז’ואן פניארויה והקטלונים. ערב מצוין של סילבן פרנסיסקו, שקלע 19 נקודות בפחות מ-18 דק’ על הפרקט הוביל את המארחת לניצחון, איגנס בראזדייקיס עזר והוסיף 17 נק’ משלו.

מונאקו – מילאנו 80:93

על אף ההיעדרות של ניק קלאת’יס הפצוע, סשה אוברדוביץ’ והחבורה מהנסיכות פתחה גם היא עם ניצחון הודות ל-20 נקודות של אלפה דיאלו, כשחמישה שחקנים שונים הגיעו לספרות כפולות. מנגד, אקס נוסף של מכבי ת”א, ג’וש ניבו, עלה גם הוא לבכורה בקבוצתו החדשה וקלע 7 נקודות, שלא הועילו לאיטלקים.

באסקוניה – פרטיזן בלגרד 82:88

במפגש בין פאבלו לאסו לז’ליקו אוברדוביץ’, הספרדי יצא עם ידו על העליונה. המשחק היה צמוד לאורך כל המחצית השנייה. ברבע השלישי, הסרבים כבר עלו ליתרון של 9 הפרש, אך ברבע האחרון הבאסקים פתחו מבערים והצליחו להפוך את התוצאה. מרקוס הווארד הוביל עם 17 נקודות, טייריס ג’ונס (22 נקודות) וברנדון דיוויס (20 נקודות) בלטו מנגד.

באיירן מינכן – ריאל מדריד 89:97

עוד קבוצה ספרדית שמופתעת במחזור הפתיחה. הבלאנקוס כבר הפכו פיגור משמעותי ליתרון דו ספרתי ברבע השלישי, אך הבווארים ביצעו קאמק מופלא ברבע האחרון והשלימו ניצחון יוקרתי. שבאז נאפייר הוביל עם 25 נקודות, ים מדר לא שותף. מנגד, פאקונדו קמאפצו בלט עם 19 נקודות.

קבלו מה הארי קיין יודע לעשות עם 3 כדורים
אסור לפספס
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
נגןהאם קונדה הוא המתלבש הטוב בעולם הכדורגל?
האם קונדה הוא השחקן האופנתי ביותר בעולם?
/* LAST / NEXT ROUNDs */