יום רביעי, 02.10.2024 שעה 17:17
לוח תוצאות

מהפך בדרבי של הרצליה בגביע המדינה לנערים ג'

קבוצת המשנה של מכבי מחקה פיגור 2:0, כפתה הארכה ורשמה 2:3 גדול על הפועל. יהלי מועלם הכריע לקראת הסיום, און סויסה המאמן: "תמיד כיף לנצח בדרבי"

|
נערים ג' של מכבי הרצליה חוגגים ניצחון בדרבי (באדיבות המועדון)
נערים ג' של מכבי הרצליה חוגגים ניצחון בדרבי (באדיבות המועדון)

יום שני בשבוע היווה יום בסימן משחקי סיבוב ב' בגביע המדינה בשנתון נערים ג', כאשר מבין ששת המשחקים שהתקיימו, משחק הדרבי בין הפועל הרצליה מערב לקבוצת המשנה של מכבי הרצליה. שתי הקבוצות משחקות במחוז דן, הפועל עומדת על מאזן של שלושה ניצחונות ושני הפסדים - מאזן ההפוך מזה של מכבי.

בהיעדר משחקי דרבי בגזרת הבוגרים, משחקי הדרבי בין קבוצות מחלקת הנוער של מכבי הרצליה והפועל הרצליה, הם בהחלט סוג של אטרקציה. משחק דרבי נערים ג' נערך לעיני מספר תלת ספרתי של צופים, שגדשו את מתחם מגרשי הקאנטרי בהרצליה והעניקו למשחק אווירה של משחק בוגרים.

הפועל הרצליה פתחה את המשחק בצורה המצוינת ובדקה ה-22 עלתה ליתרון מבעיטה חופשית של אילן ויידנבאום, כשבדקה ה-31 ניסיון הרחקת כדור של מכבי, פגע בדרך ביובל תשבי, שחקנה של הפועל, ונכנס לרשת, 0:2 להפועל.

און סויסה, מאמן מכבי הרצליה, ביצע חילוף משולש מיד לאחר ספיגת השער השני, ובדקה ה-38 אוסמה עיסא סיים מהלך של אחד על אחד עם בעיטה לרשת, שקבעה את תוצאת המחצית הראשונה – 1:2 להפועל הרצליה.

במחצית השנייה, מכבי הרצליה הפעילה לחץ התקפי על שערה של הפולע, בדקה ה-60, יהלי מועלם, שעלה כמחליף בחצי הראשון, בעט מהרחבה לרשת וקבע שוויון 2:2, שבהמשך שלח את המשחק להארכה.

בדקה ה-98 יהלי מועלם קיבל את חותמת “החילוף של המשחק”, כשהגבהת כדור מהאגף הסתיימה בבעיטה של מועלם מתוך הרחבה לרשתה של הפועל, שער שחולל מהפך וקבע 2:3 למכבי, שחגגה עם אוהדי עלייה לשלב הבא.

מאמן מכבי הרצליה, און סויסה, אמר בסיום: “התחלנו את המשחק בצורה לא טובה, מה שאילץ אותי לבצע חילופים בשלב מוקדם, אני שמח שזה הניב פירות ועזר להביא את המפנה. תמיד כיף לנצח בדרבי, זו גם יוקרה וגם הרגשה טובה לשחקנים. אני רוצה להודות למאמנים מהמחלקה שהגיעו לתמוך ולסייע.

“רוצה להודות למשפחות השחקנים ולשחקני המחלקה שעודדו במרץ. מדובר בקבוצה שעברה דרך לא קלה ומגיע לה לשמוח. המטרות הן להמשיך לקדם שחקנים לקבוצה הראשונה של שנתון הז, תוך שילוב של הקניית ערכים חינוכיים והנאה מהדרך”.

אסור לפספס
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
נגןהאם קונדה הוא המתלבש הטוב בעולם הכדורגל?
האם קונדה הוא השחקן האופנתי ביותר בעולם?
/* LAST / NEXT ROUNDs */