יום רביעי, 02.10.2024 שעה 01:02

לאמין ימאל ולבנדובסקי בהרכב בארסה ליאנג בויז

ראפיניה וטורס חוברים אליהם אצל הקטלונים, שרוצים להשיג נק' ראשונות בקמפיין באלופות ב-22:00. במקביל: הולאנד ופודן ב-11 של סיטי לסלובן ברטיסלבה

|
לבנדובסקי ולאמין ימאל (רויטרס)
לבנדובסקי ולאמין ימאל (רויטרס)

המחזור השני של שלב הליגה במסגרת ליגת האלופות ימשיך הערב (שלישי), כשברצלונה תארח את יאנג בויז ברן השוויצרית במונז’ואיק בחיפוש אחר נקודות ראשונות במפעל בעונת 2024/25. בנוסף, מנצ’סטר סיטי תתארח אצל סלובן ברטיסלבה ותרצה להשיג ניצחון בכורה משלה בקמפיין האירופי לעונה.

הרכב ברצלונה: איניאקי פנייה, ז’ול קונדה, פאו קוברסי, איניגו מרטינס, אלכס באלדה, מארק קסאדו, פדרי, לאמין ימאל, פראן טורס, ראפיניה ורוברט לבנדובסקי.

אחרי שנכנעה במחזור הפתיחה למונאקו, החבורה של האנזי פליק, שרשמה השבוע את הפסד בכורה שלה גם בליגה, רוצה לרשום ניצחון ראשון העונה בליגת האלופות וחייבת לעשות זאת מול יריבה נחותה ממנה. השווייצרים מבחינתם ינסו להפתיע אחרי שבמחזור הפתיחה הפסידו בביתם 3:0 ליאנג בויז.

פראן טורס (רויטרס)פראן טורס (רויטרס)

הרכב מנצ’סטר סיטי: סטפן אורטגה, ריקו לואיס, מנואל אקאנג’י, ג’ון סטונס, יושקו גבארדיול, מתיאוס נונש, אילקאי גונדואן, סאביו, פיל פודן, ז’רמי דוקו וארלינג הולאנד.

בנוגע לסיטיזינס, עבורם מדובר במין ‘מפגש קצוות’. החבורה של פפ גווארדיולה, אולי הקבוצה הטובה באירופה, מתארחת אצל אחת הקבוצות החלשות ביותר במפעל על הנייר, אם לא החלשה שבהן. סיטי מתקשה בתקופה האחרונה, בטח ללא רודרי שגמר את העונה, אך את המשוכה הסלובקית היא חייבת לעבור. עבור המארחת, שספגה במחזור הראשון 5:1 מסלטיק בסקוטלנד, נקודה תיחשב להישג אדיר.

ארלינג הולאנד ופיל פודן בסיום (רויטרס)ארלינג הולאנד ופיל פודן בסיום (רויטרס)
אסור לפספס
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
נגןהאם קונדה הוא המתלבש הטוב בעולם הכדורגל?
האם קונדה הוא השחקן האופנתי ביותר בעולם?
נגןמעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
מעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
/* LAST / NEXT ROUNDs */