יום שלישי, 01.10.2024 שעה 02:30

70:99 לרמלה על רמה"ש, 53:83 לאשדוד על ר"ג

משחקי גביע ווינר לנשים נמשכו הערב כשהרמלאיות הביסו את הבנות מהשרון בזכות יכולת נהדרת של וטורי ופרינס, מלאשקה הובילה את הדרומיות לניצחון אדיר

|
עדן רוטברג (לילך וויס-רוזנברג)
עדן רוטברג (לילך וויס-רוזנברג)

משחקי גביע ווינר לנשים נערכו הערב (שני) עם שני משחקים מסקרנים, כאשר אליצור רמלה רשמה ניצחון גדול בדמות 77:90 נגד רמת השרון, ומכבי בנות אשדוד הביסה 53:83 את מכבי רמת גן.

רמת השרון – אליצור רמלה 90:77

המשחק נפתח בצורה שקולה, כאשר הרבע הראשון הסתיים בשוויון 23, אלא שאז האורחת לקחה את המושכות ולהפסקת המחצית ירדה ביתרון מבטיח של 30:55. במחצית השנייה הקצב נשמר, האורחות המשיכו בתצוגה הגדולה ובסוף השיגו את הניצחון החשוב בהפרש אדיר של 29 נקודות.

מי שבלטו עבור הקבוצה המנצחת הן צליל וטורי ואלכסיס פרינס, שקלעו 17 נקודות כל אחת, כאשר ג’ני סימס ועדן רוטברג הוסיפו כל אחת 15 נקודות משלה. בצד המפסיד הייתה זו סטפאני וואטס שלהטה עם 31 נקודות ומשחק אדיר, אך זה כמובן לא עזר לקבוצתה שנחלה תבוסה כואבת.

מכבי בנות אשדוד – מכבי רמת גן 53:83

המארחת רשמה ניצחון חשוב, אך דווקא האורחת היא זו שפתחה טוב את ההתמודדות עם יתרון של ארבע נקודות אחרי הרבע הראשון, אך אז הדרומיות נכנסו לפעולה, הפגינו דומיננטיות יתרה לאורך כל שארית המשחק ובסופו של דבר השיגו את הניצחון האדיר ב-30 נקודות הפרש.

קסניה מלאשקה הובילה את הקבוצה הדרומית לניצחון עם משחק טוב ו-21 נקודות, כאשר הקפטנית, דור סער, הוסיפה 16 משלה וסטאשה קארי רשמה דאבל דאבל עם 11 נקודות ועשרה אסיסטים. בצד המפסיד הייתה זו דאריונה לואיס שסיפקה משחק טוב כולל דאבל דאבל של 14 נקודות ו-11 ריבאונדים, אך זה כאמור לא הספיק לרמת גניות.

אסור לפספס
נגןהאם קונדה הוא המתלבש הטוב בעולם הכדורגל?
האם קונדה הוא השחקן האופנתי ביותר בעולם?
נגןמעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
מעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
נגןטפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
טפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
נגןחושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
חושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
/* LAST / NEXT ROUNDs */