יום שלישי, 01.10.2024 שעה 01:09

"שבוע שעבר הלכנו צעד קדימה והיום שניים אחורה"

לאחר ההפסד 1:0 לסכנין, דיבר מאמן נתניה, מרקו בלבול: "לא אהבתי את מה שראיתי, נעבוד ואני סומך על הסגל שנשתפר". דראפיץ': "הנקודות היו קריטיות"

|
מרקו בלבול (עמרי שטיין)
מרקו בלבול (עמרי שטיין)

המחזור החמישי של ליגת העל התקיים הערב, כאשר בני סכנין אירחה את מכבי נתניה בעכו ללא קהל, ובתום 90 דקות, יצאה הקבוצה מהמגזר עם שלוש הנקודות בזכות 0:1 קטן.

לאחר המשחק דיבר מאמן הקבוצה המפסידה, מרקו בלבול: “לא אהבתי את מה שראיתי היום, בטח בהתקפה, היינו מסודרים אבל זה לא מספיק כדי לייצר שערים, הבעיטות שלנו לא היו טובות, הפס היה גרוע וקשה להבקיע ככה. ספגנו שער מטעות קשה שלנו, נמשיך קדימה, זה הכדורגל, שבוע שעבר הלכנו צעד קדימה והיום שניים אחורה”.

על הסיבה שהוציא את שבירו: “יש לנו מספיק שחקנים בהתקפה, אנחנו עדיין לא יכולים לשחק את ה-4-4-2,. דברים לא עבדו, לא היינו מספיק חדים ומדויקים, נתקענו בצפיפות ולא היינו מספיק חכמים כדי לפרות את ההגנה שלהם, יש לנו עוד הרבה עבודה והרבה משחקים לפנינו, נלך קדימה, נעבוד קשה ואני סומך על הסגל האיכותי שלנו שנשתפר”.

מרקו בלבול (ראובן שוורץ)מרקו בלבול (ראובן שוורץ)

“בהכנה הגענו עם השחקנים בכושר ואז ספגנו פציעות ועברנו שינויים ודברים פחות טובים, היום היה משחק לא טוב שלנו, אבל צריך להמשיך ולעבוד כי אני מאוד מאמין בסגל ויש פה קבוצה פנטסטית, צריך לחזור למסלול מחדש”.

על המשחק הקרוב נגד מכבי ת”א אמר: “אין משחקים קלים בליגה, כולם קשים, צריך להתכונן טוב ולבוא מוכנים כדי לקחת נקודות נגד מכבי תל אביב”.

גם מאמן הקבוצה המנצחת, סלובודן דראפיץ’, דיבר לאחר הניצחון: “קודם כל אני מאחל חג שמח לכל עם ישראל ולחיילים שלנו, ושהחטופים שלנו יחזרו במהרה ושנדע ימים טובים יותר אמן”.

סלובודאן דראפיץ' (עמרי שטיין)סלובודאן דראפיץ' (עמרי שטיין)

“הורידו לנו נקודה ונגד ב”ש לא שיחקנו אז הנקודות היו קריטיות, יש לנו עוד משחקים קשים בהמשך ככה שהמשחק הזה היה מאוד קריטי בשבילי, בהתחשב בסיטואציה אני שמח על הניצחון הזה ועל הצעירים ששיחקו והוכיחו שיכולים לקבל יותר דקות”.

כשנשאל מי לדעתו צריך להירשם ככובש השער: “אני חושב שהחלוץ היה במקום הנכון, הכדור פגע בניראון אבל ההרמה הייתה טובה והנגיחה הייתה טובה”.

לקראת המשחקים הקרובים נגד מכבי חיפה ובית”ר ירושלים: “יהיה מאוד קשה, אנחנו צריכים להיות הרבה יותר טובים נגד מכבי חיפה, נדבר לפני המשחק”.

סלובודאן דראפיץ' (חג'אג' רחאל)סלובודאן דראפיץ' (חג'אג' רחאל)

כארם ג’אבר דיבר לאחר ההפסד הכואב: “יוצאים מהמשחק מאוכזבים, הגענו לחצאי מצבים אבל נעבוד קשה ונלמד מהמשחק הזה כדי לתקן במשחק הבא”.

“נעבוד קשה, נתאמן חזק ונתקן את הטעויות, יש עוד משחקים וזה לא סוף העונה”. “כל המשחקים קשים בליגה הזאת ונתכונן כמו שאנחנו מתכוננים לכל משחק ונבוא הכי מוכנים שיש”.

כארם ג'אבר (ראובן שוורץ)כארם ג'אבר (ראובן שוורץ)

גם מתנאל טדסה דיבר אחרי ההתמודדות: “חיכינו לניצחון הזה הרבה זמן, ניצחנו היום לא עם יכולת מי יודע מה אבל ניצחון זה ניצחון”. על המשחקים הלא פשוטים נגד מכבי חיפה ובית”ר בהמשך: “נתכונן למשחקים עם הצוות, בכל מגרשים אנחנו יכולים להוציא נקודות ואנחנו מקווים לעשות את זה”.

ועל המשך הליגה על רקע המצב: “סיטואציה לא פשוטה בכלל אבל אנחנו יודעים לא להחדיר את הדברים האלה לחדר ההלבשה, כל אחד עושה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר ואנחנו מתרכזים במשחקים ובאימונים”.

שחקני בני סכנין חוגגים (עמרי שטיין)שחקני בני סכנין חוגגים (עמרי שטיין)
אסור לפספס
נגןהאם קונדה הוא המתלבש הטוב בעולם הכדורגל?
האם קונדה הוא השחקן האופנתי ביותר בעולם?
נגןמעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
מעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
נגןטפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
טפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
נגןחושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
חושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
/* LAST / NEXT ROUNDs */