יום שלישי, 01.10.2024 שעה 03:19

טור קרואטיה יפתח היום עם 3 ישראלים בהרכב

צ'אנס נדיר עבור הישראלים לצאת מהצל: רייסברג יקבל הזדמנות ראשונה בקריירה להילחם על מקום בדירוג הכללי, קוגוט יהיה הספרינטר המוביל של פרמייר טק

|
נדב רייסברג, גיא שגיב, עודד קוגוט  (נועה ארנון)
נדב רייסברג, גיא שגיב, עודד קוגוט (נועה ארנון)

זה לא סוד שעולם האופניים מתחלק למעמדות. בשני הקצוות: כוכבים ודומסטיקים. אבל היותך שייך למעמד הפועלים, לא מכבה אצל ספורטאי אמיתי את להבת הרעב לצאת מהצל. לקבל סוף סוף הזדמנות להראות מה שהוא יודע בלי כבלים ומשימות קבוצתיות. 

הטור הקרואטי שייפתח היום (שלישי) – 6 שלבים מרהיבים באחת מהפינות היפות באירופה - יעניק הזדמנות נדירה כזו לכמה מרוכבי קבוצת ישראל פרמייר טק, ביניהם נדב רייסברג ועודד קוגוט. 

קוגוט מגיע כספרינטר המוביל כאשר לפחות על הנייר, הוא עשוי להגיע לעמדת מאבק על ניצחון בשלושה ואפילו ארבעה שלבים. כן, הוא יצטרך להתמודד עם כמה עליות בדרך ולשרוד את הסלקציות - אבל הוא חדור אמונה שזה אפשרי. 

עודד קוגוט (נועה ארנון)עודד קוגוט (נועה ארנון)

עודד קוגוט אמר: “אני מרגיש שלא כל כך הצלחתי להביא את עצמי לידי ביטוי העונה אבל קרואטיה תהיה עבורי הזדמנות לסיים את העונה הזו עם נצחון, או לפחות פודיום נוסף”. 

הספורט דירקטור הישראלי דרור פקץ’ מגלה שגם נדב רייסברג יקבל הזדמנות נדירה. המשימה שלו: לנסות להתברג לחבורת הצמרת בדירוג הכללי כאשר הקבוצה היא זו שאמורה לסייע לו. אבל גם זו משימה לא פשוטה לאור רשימת השמות האיכותית שמתייצבת למרוץ. 

דרור פקץ’ אמר: “טור קרואטיה השנה מציג  סטארט ליסט חזק מתמיד. הרבה קבוצות נאבקות על נקודות ומעט מדי ניצחונות שהתחלקו העונה בין מעט קבוצות. לכן יהיה מאבק על כל שלב וכמובן הדירוג הכללי. אנחנו מגיעים למרוץ במטרה לתת הזדמנות לצעירים להתפתח וללמוד לנצח ביניהם, גם קוגוט בספרינטים ונדב בדירוג הכללי אחרי שעבד כדומסטיק כל העונה”.

נדב רייסברג (ספרינט סייקלינג)נדב רייסברג (ספרינט סייקלינג)

רייסברג נלהב לקבל את הצ’אנס למרות שאין לו אשליות. ביום ראשון הוא סיים את אליפות העולם הראשונה שלו בטעם מתוק חמוץ. עד שתי הקפות לסיום הוא הרגיש לגמרי בעניינים אבל ההתקפות של אלוף העולם הטרי פוגצ’אר, הוא מספר, יצרו קצב מטורף שלבסוף הכניע אותו. “שברתי שיאי הספק כך שבהחלט רכבתי היטב אבל תכלס, גם זה לא הספיק”, אמר.

נדב רייסברג אמר: “מרגש אותי לנסות להלחם על מיקום בדירוג הכללי. המרוץ מתאים לפאנצ’רים כמוני. החלום שלי הוא לנסות להתברג לטופ 10. יש לנו כאן הרכב חזק מאד ולפחות עוד מועמד אחד או שניים לדירוג הכללי (הקנדי פייר אנדרה קוטה והבריטי מייסון הולימן) כך שחובת ההוכחה היא עלי”. 

ההרכב המלא:

נדב רייסברג (ישראל)
עודד קוגוט  (ישראל)
גיא שגיב (ישראל)
פייר אנדרה קוטה (קנדה)
מייסון הולימן (בריטניה)
מאדס שמידט (דנמרק)
קיאן וואטס  (ניו זילנד)

קבוצת פרמייר טק (נועה ארנון)קבוצת פרמייר טק (נועה ארנון)
אסור לפספס
נגן האם קונדה הוא המתלבש הטוב בעולם הכדורגל?
האם קונדה הוא השחקן האופנתי ביותר בעולם?
נגןמעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
מעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
נגןטפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
טפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
נגןחושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
חושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
/* LAST / NEXT ROUNDs */