יום ראשון, 29.09.2024 שעה 18:39
לוח תוצאות

ניצחון ענק לנתניה בנערים ג', מכבי ת"א מושלמת

רביעיית ענק של סלמן עוואד בתוך 11 דקות בלבד נתנה למכבי נתניה 1:5 ענק בדרבי על טוברוק. הצהובים בפסגה עם מאזן מושלם אחרי 1:3 על הפועל כפר סבא

|
מכבי נתניה נערים ג (אחר)
מכבי נתניה נערים ג (אחר)

המחזור השביעי בליגת העל של שנתון נערים ג' נערך אתמול (שבת) במתכונת חלקית, בשל דחיית משחקיהן של הקבוצות הצפוניות. רק חמישה מבין תשעת המשחקים נערכו, כשאחד מבין ארבעת המשחקים שנדחו הוא בין מכבי פ"ת להפועל ירושלים, כשבשלב זה הוא צפוי להתקיים בתשעה באוקטובר.

מכבי נתניה – בית”ר טוברוק 1:5

במשחק המרכזי של המחזור ניצחה מכבי נתניה 1:5 את משחק הדרבי מול בית"ר טוברוק. היהולמים צברו עד למשחק זה 10 נקודות בשישה משחקים, בעוד יריבתם העירונית עמדה על מאזן של ניצחון אחד וחמישה הפסדים. טוברוק ירדה להפסקה ביתרון 0:1 משער שכבש איתי וקנין בסמוך לסיום המחצית הראשונה, אך בדקה ה-49 שער שכבש נועם סגל קבע 1:1.

בדקה ה-55 ביצע ג'קי נתן, מאמן נתניה, את החילוף המנצח של המשחק כשהכניס לכר הדשא את החלוץ סלמן עוואד, שגמל למאמנו עם ארבעה שערים ב-11 הדקות האחרונות של המשחק, שסללו את דרכה של קבוצתו לניצחון גדול.

מכבי ת”א – הפועל כפ”ס 1:3

מכבי ת"א ניצלה את דחיית משחקה של הפועל חדרה כדי להשתלט בלעדית על פסגת הטבלה. חניכיו של עידן ביטון התייצבו למשחק החוץ מול הפועל כפר סבא כשלזכותם מאזן מושלם בשישה מחזורים.

מכבי ת"א נערים ג' (האתר הרשמי של מכבי ת"א)מכבי ת"א נערים ג' (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

הקבוצה מהשרון, שעמדה על מאזן של 50 אחוזי הצלחה, נהנתה ממחצית ראשונה מוצלחת במהלכה עלתה ליתרון 0:1 משער שכבש ניר פינקר בדקה ה-19. במחצית השנייה הצהובים חוללו מהפך עם שערים שכבשו לירז יונטנוב (45’), גיא ללוש (65’) ואליאב רוזנטל (79’).

הפועל ת”א – הפועל רמה”ש 1:3

יותם כלפה, שחקן הפועל ת"א, הרשית שלוש פעמים (10,13,36) בניצחונה הביתי של קבוצתו 1:3 על הפועל רמת השרון, לזכותה כבש שער מצמק קינן מצרוואה בדקה ה-65. הפועל ת"א נותרה במקום השלישי, כשהיא מרוחקת 5 נקודות מהיריבה העירונית בצהוב. הפועל רמת השרון נותרה עם מאזן של 4 נקודות בחלק התחתון של הטבלה.

הפועל פ”ת – הפועל רעננה 0:2

במשחק נוסף, הפועל פ"ת שיפרה עמדות במרכז הטבלה לאחר שניצחה בביתה 0:2 את הפועל רעננה, שנותרה עם מאזן של 8 נקודות. השערים נכבשו על ידי יאיר פז (16) ואיברהים סומהורו (20), אשר סגרו עניין בשלב מוקדם. הפועל פ"ת עם מאזן של ארבעה ניצחונות ושלושה הפסדים.

שחקני נערים ג' של הפועל פתח תקווה (פרטי)שחקני נערים ג' של הפועל פתח תקווה (פרטי)

בני יהודה ת”א – הפועל ר”ג 0:2

במשחק בין בני יהודה ת”א להפועל רמת גן ניצחה הראשונה 0:2 משערים שכבשו אורי ברוכים (20’) וליאם גלו (28’). בעקבות הניצחון בני יהודה חלפה על הפועל ר"ג במרכז הטבלה, כשלזכותה 11 נקודות - נקודה אחת יותר מיריבתה אתמול.

היהלום הבא: הכישרון של בארסה בדריבל ענק
אסור לפספס
נגןטפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
טפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
נגןחושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
חושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
/* LAST / NEXT ROUNDs */