יום שני, 30.09.2024 שעה 02:31
לוח תוצאות

תום קורן חתם לעונה עם אופציה בבית"ר ירושלים

בלם סקציה נס ציונה (שנתון 2007) עוזב את המועדון לאחר פשרה ו-8 שנים רצופות כשיחבור לקבוצת הנוער, אותה מאמן ציון צמח. הערב הקבוצה תצא ליבנה

|
תום קורן  (באדיבות Play it)
תום קורן (באדיבות Play it)

שחקן חדש נוחת במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים. תום קורן, הבלם הצעיר בן ה-17, שחקן סקציה נס ציונה בשנים האחרונות, יחבור לקבוצת הנוער של הירושלמים מהליגה הלאומית לנוער, מחוז דרום. הוא ישחק עתה תחת הדרכתו של ציון צמח לאחר שעזב את הכתומים מהשפלה על רקע פשרה מול המועדון שכמעט ונעלם ממפת הכדורגל הישראלי. קורן חתם לשנה עם אופציה לשנתיים נוספות, זאת באמצעות סוכנות השחקנים Play It, בנוכחותו של אורן שטרלינג.

את עונת 2023/24 הוא סיים בקבוצת נערים א' של הכתומים מהשפלה עם 24 הופעות ושלושה שערים, כשהיה בין 11 שחקני סגל שהופיעו הכי הרבה בעונה החולפת. את העונה הנוכחית היה אמור לפתוח עם סקציה נס ציונה ולרשום עונה 10 ברציפות במועדון, אלא שלנוכח מצב המועדון, דיונים בבתי המשפט ובבית הדין של ההתאחדות, מצא עצמו השחקן בסחרור מול המועדון וכמעט הגיע מולו לוועדה למעמד השחקן, מה שנגמר בסופו של דבר בפשרה.

קורן עוזב את סקציה נס ציונה לאחר תשע שנים רצופות ו-167 הופעות. הוא יחבור לקבוצתו השנייה בקרייה לעונה אחת עם אופציה לשתיים נוספות בבירה. כבר הערב (ראשון, 17:00) בית"ר ירושלים תצא למשחק חוץ ביבנה, זאת במסגרת המחזור השלישי בליגה הלאומית לנוער, מחוז דרום, בו תפגוש את מכבי יבנה. בית"ר ירושלים טרם הפסידה העונה, כשהפער בין שתי הקבוצות עומד על נקודה אחת בלבד.

הגשים חלום: עבדה החליף חולצה עם ליאו מסי
אסור לפספס
נגןטפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
טפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
נגןחושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
חושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
/* LAST / NEXT ROUNDs */