יום שבת, 28.09.2024 שעה 23:19

הסוכנות למניעת סימום בספורט ערערה בנוגע לסינר

אחרי שהטניסאי האיטלקי זוכה מכל אשמה למרות שנמצא חיובי פעמיים בבדיקת חומרים אסורים, ה-'WADA' דורשת להשעות אותו לתקופה של בין שנה לשנתיים

|
יאניק סינר (רויטרס)
יאניק סינר (רויטרס)

הסוכנות העולמית למניעת סימום בספורט (WADA) הגישה היום (שבת) ערעור בנוגע לתיק בו הואשם יאניק סינר בשימוש בחומרים אסורים. כזכור, הטניסאי האיטלקי זוכה מכל אשמה למרות שנמצא חיובי בבדיקה פעמיים במרץ 2024.

WADA סבורה כי ההחלטה לנקות את סינר מאשמה לא הייתה נכונה על פי הכללים הרלוונטיים ומסיבה זו מבקשת להרחיק את השחקן לתקופה של בין שנה לשנתיים. יש לציין כי WADA אינה מבקשת לפסול תוצאות כלשהן או תארים שהוא זכה בהם.

כזכור, כאשר הוא נמצא חיובי בבדיקה במהלך טורניר אינדיאן וולס, האיטלקי הפסיד את הנקודות (400) בחצי הגמר שלו בקליפורניה ואת כספי הפרס. סינר הסביר לבית המשפט כי הכמויות הנמוכות של קלוסטבול שנמצאו בגופו נבעו מכך שפיזיותרפיסט שלו השתמש בתרופה שיש בה את אותו סטרואיד אנבולי, אותה "העביר" לו כשהעניק לו עיסוי בידיו החשופות. מסיבה זו, הוא קיבל סנקציה פחותה והושעה ב-4 וב-5 לאפריל ובין ה-17 ל-20 לאפריל.

בתוך כך, המדורג הבכיר בעולם חזר מפיגור של מערכה אחת בדרך לניצחון 6:3, 2:6, 3:6 על רומן ספיולין (מדורג 69 בעולם) בדרך לרבע הגמר בטורניר בייג'ין (ATP500).

אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */