יום שבת, 28.09.2024 שעה 02:22
לוח תוצאות

חוגגים גם בנוער: ניצחון נוסף להפועל כפר שלם

הקבוצה התל אביבית הולכת בדרכה של קבוצת הבוגרים ולזכותה מאזן מושלם בתום שני מחזורים בנוער, לאחר ניצחון 0:2 במשחק החוץ מול עירוני מודיעין

|
כפר שלם נוער  (באדיבות המועדון)
כפר שלם נוער (באדיבות המועדון)

קבוצת הנוער של הפועל כפר שלם מסיימת את שנת תשפ"ד עם חיוך. כשבועיים לאחר שהחלה עונה עם ניצחון ליגה 0:1 על הפועל ירושלים ושישה ימים לאחר הפסד מתסכל 4:2 בפנדלים במשחק הגביע מול מכבי יפו, חזרה הקבוצה של כדורגלן העבר, משה קונסטנטין, למשחקי הליגה הלאומית והתייצבה אתמול למשחק שפתח את משחקי המחזור השלישי - משחק חוץ מול העולה החדשה, קבוצת "צו פיוס" של עירוני מודיעין, שביום שני כבר הוליכה 1:3 במשחק החוץ מול סקציה נס ציונה, שהצליחה לחזור לשוויון 3:3, שהעניק למודיעין נקודת ליגה ראשונה העונה.

שמירה על רשת נקייה והבקעה של שני שערים, אלה היו מנת חלקה של כפר שלם במשחק אתמול. בדקה ה-38 ערבוביה ברחבת מודיעין הסתיימה בבעיטה של איתי סבג לרשת. 

בדקה ה-54 ירין לוי קיבל כדור מחצי מגרש בין שני שחקני הגנה מקומיים, השתלט על הכדור, דהר לרחבת מודיעין, בעט לרשת וקבע בשלב מוקדם את תוצאת המשחק - 0:2 לזכות כפר שלם על מודיעין, שסיימה את המשחק בעשרה שחקנים בשל הרחקתו בכרטיס צהוב שני של הבלם, אלירן דעבול.

במחזור הבא הפועל כפר שלם תארח את קבוצת "צו פיוס" של א.ס "האדומים" אשדוד, בעוד שעירוני מודיעין תתארח אצל קבוצת "צו פיוס" של בית"ר נורדיה ירושלים.

אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */