יום חמישי, 17.10.2024 שעה 00:28

"פצועים וחבולים, אך נעשה הכל כדי להגיע לגמר"

גיא גודס, מאמן הפועל חולון, לפני חצי גמר גביע ווינר נגד מכבי ת"א היום ב-15:30: "עשינו הכנות, מקווה שהשחקנים יתנו יותר". זיו ומיטרו לונג בספק

|
גיא גודס (שחר גרוס)
גיא גודס (שחר גרוס)

חצי גמר גביע ווינר ייצא היום (שישי) לדרך בהצגה כפולה בהיכל הטוטו שבחולון כאשר כבר בשעה 12:40 מכבי רמת גן תארח את בני הרצליה במסגרת חצי הגמר הראשון ולאחר מכן (15:10) מכבי תל אביב תארח את הפועל חולון של גיא גודס.

הסגולים צהובים הגיעו לשלב הנוכחי לאחר שלב בתים מוקדם אותו סיימו עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, העפילו לרבע הגמר שם פגשו את עירוני נס ציונה ואותה ניצחו גם כן. אלופת המדינה מנגד התחילה את דרכה במפעל בשלב רבע הגמר שם הביסה את עירוני קריית אתא.

בחולון מגיעים למפגש לאחר שחוו רבע גמר אינטנסיבי, במהלכו נפצעו יפתח זיו ואלייז'ה מיטרו לונג. הראשון שנחבל בפניו ואף הלך לבית החולים לאחר המשחק ככל הנראה לא אמור לשחק בעוד שבנוגע למיטרו לונג שנפגע בכתפו במהלך המשחק, ההחלטה בנוגע לשיתופו תתקבל היום בסמוך להתמודדות. כזכור, הקבוצות אמורות להודיע על הסגלים עד שעה וחצי לתחילת המשחק בגביע ווינר. 

שחקני מכבי תל אביב (רועי כפיר)שחקני מכבי תל אביב (רועי כפיר)

חולוניה נראית נהדר לכל אורך תקופת ההכנה והמשחק מול קבוצתו של עודד קטש יהיה גם למעשה משחק ההכנה האחרון שלהם לפני תחילת הקמפיין בליגת האלופות של פיב"א מול וורצבורג ביום שלישי הקרוב ואז מול נאנטר שבוע לאחר מכן ב-8.10.

מכבי תל אביב מבחינתה תערוך את המשחק האחרון שלה גם כן לפני משחק הפתיחה שלה ביורוליג כאשר ביום חמישי הבא היא תפגוש את וילרבאן בבלגרד. 

שחקני הפועל חולון (שחר גרוס)שחקני הפועל חולון (שחר גרוס)

גיא גודס אמר לקראת המשחק: "משחק חשוב, טוב, נגד קבוצה מאוד איכותית. אנחנו עשינו את ההכנות הכי טובות שאנחנו יכולים לעשות. לצערי, אנחנו קצת פצועים וחבולים ונהיה חסרים במשחק הספציפי הזה. אני מקווה שהשחקנים האחרים שיכולים לשחק יתנו קצת יותר למרות שבדרך יש את ה-BCL בשלישי. אנחנו צריכים לעשות את זה בזהירות, בעדינות, כדי עדיין להישאר בריאים עם השחקנים שיתנו יותר דקות. יפתח לא ישחק בגלל הפגיעה שלו באף. גם מיטרו לונג בספק להיום, נדע בבוקר. נעשה את המיטב כדי לנסות ולהגיע לגמר".

אסור לפספס
נגןמי צילם את כריסטיאנו מתגלש בבריכה?
לא מניחים לו: רונאלדו צולם מתגלש בבריכה
נגןהצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
הצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
נגןהשחלה מהילד: מרסלו לא האמין שזה קורה לו
השחלה מהילד: מרסלו לא האמין שזה קורה לו
נגןכוכב טוטנהאם חושף את אוסף החולצות שלו
כוכב טוטנהאם חושף את אוסף החולצות שלו
/* LAST / NEXT ROUNDs */