יום חמישי, 26.09.2024 שעה 00:14

אודינזה ניצחה 1:3 את סלרניטנה בגביע האיטלקי

הקבוצה שפתחה בצורה מצוינת את עונת 2024/25 בסרייה א' הדיחה את היורדת הטרייה לליגה השנייה באיטליה, פיזה סיימה את דרכה אחרי שהפסידה 1:0 לצ'זנה

|
שחקני אודינזה חוגגים (רויטרס)
שחקני אודינזה חוגגים (רויטרס)

משחקים במסגרת הסיבוב השני של הגביע האיטלקי נערכו היום (רביעי), ובהם אודינזה, שפתחה היטב את העונה בליגה האיטלקית הראשונה, גברה 1:3 על סלרניטנה מהליגה השנייה במדינה. בהתמודדות נוספת שהתקיימה, פיזה הפסידה 1:0 לצ’זנה והודחה מהמפעל.

אודינזה – סלרניטנה 1:3

הקבוצה שפתחה היטב את עונת 2024/25 בסרייה א’, וממוקמת נכון לעכשיו במקום השלישי בטבלה אחרי חמישה משחקים, גברה על היורדת הטרייה לסרייה ב’. יאקה בויל היה הראשון לכבוש בדקה ה-20 והעלה את הקבוצה מהליגה הראשונה ליתרון.

היתרון החזיק חמש דקות בלבד, ולאחר פרק זמן זה סימון אנוואקו הבקיע את שער השוויון עבור האורחת מהסרייה ב’. אודינזה ניצלה הזדמנות להשיב לעצמה את היתרון בדקה ה-44, ועשתה זאת אחרי שלורנצו לוקה כבש מהנקודה הלבנה. יורגן אקלנקאמפ הבקיע את השלישי בדקה ה-47 וקבע את תוצאת המשחק, 1:3 למועדון מהסרייה א’ שהתקדם לשלב הבא בגביע האיטלקי.

שחקני אודינזה (רויטרס)שחקני אודינזה (רויטרס)

פיזה – צ’זנה 1:0

במפגש שנערך על טהרת הסרייה ב’, המוליכה פיזה הודחה אחרי שהפסידה לקבוצה מהמקום העשירי. למרות שפיזה פתחה היטב את העונה, עם חמישה ניצחונות בשישה משחקים, היא הודחה מהגביע האיטלקי על ידי הקבוצה מהמקום העשירי בליגה האיטלקית השנייה. רפאלה צליא כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-54, שנתן לאורחת צ’זנה את הניצחון החשוב וההעפלה לשלב הבא.

אסור לפספס
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
נגןלאמיצים בלבד: אופנוע עם מצנח רחיפה
לאמיצים בלבד: אופנוע שטח עם מצנח רחיפה
/* LAST / NEXT ROUNDs */