יום חמישי, 26.09.2024 שעה 00:22
לוח תוצאות

3 נק' ממכבי: 1:4 למכבי פ"ת על רעננה בנערים א'

דאבליסטית השנתון השיגה ניצחון מוחץ על החבורה מהשרון במשחק השלמה שיצר טבלה אחידה והתקרבו לצהובים במקום הראשון. יוספיאן, קורן, מדינה וטאו כבשו

|
שחקני מכבי פתח תקווה נערים א' חוגגים (שחר גרוס)
שחקני מכבי פתח תקווה נערים א' חוגגים (שחר גרוס)

שבוע אינטנסיבי בגזרת קבוצות נערים א' של מכבי פ"ת והפועל רעננה, שבין השבת האחרונה לזו שתבוא התייצבו למשחק השלמה מהמחזור השני. מדובר במשחק שנדחה בשל נופלו בפעילות מבצעית בעזה של רס"ל אביתר עטואר ז"ל - בנו של אלי יבדל"א, הנמנה על צוות הניהול המקצועי של רעננה ושימש בעבר שנים רבות כמאמן במחלקת הנוער של מכבי פ"ת.

הקבוצה המארחת, בהדרכתו של עדי מישאל, ידעה שכל תוצאה מלבד ניצחון תרחיק אותה משמעותית מפסגת הטבלה, בעוד שהאורחת מהשרון קיוותה שלא לספוג הפסד רביעי. שיתוף הפעולה ההדוק בין מחלקות הנוער של שני המועדונים הביא העונה לחילופי שחקנים בין קבוצות נערים א'.

החלוץ הראל יוספיאן, מלך השערים של רעננה בעונה שעברה, עבר לשורות פתח תקווה, שמצידה העבירה בהשאלה את המגן הימני, כרמל שטראוס ואת קשר האמצע - אורי סירוסי. שלושת השחקנים פתחו בהרכב קבוצתם, אחד מהם גם כבש שער.

כבר בדקה השישית רעננה שילמה מחיר יקר על טעות בהגנה, כשלניסיון החזרת כדור לאחור ממחצית המגרש ארב יוספיאן, שהשתלט על הכדור ומסר מסירה קצרה לעמית מדינה, שחדר לרחבה, התגבר על השמירה ובעט לרשת מכ-14 מטרים את ה-0:1 של מכבי פ"ת.

בדקה ה-24 בן קורן השתלט על כדור שנהדף בצורה לא טובה על ידי הגנת רעננה ובעט מ-18 מטרים אלכסונית לחלק העליון של הרשת בצד הנגדי, והכפיל את יתרונה כבר ל-0:2.

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה מדינה חטף כדור במחצית המגרש, דהר עם הכדור וסיפק מסירה מדודה ליוספיאן, שחדר לרחבה, בעט לרשת וקבע חגיגה בירידה להפסקה  - 0:3. בדקה ה-78 בן טאו חטף כדור על מפתן הרחבה משוערה של רעננה, בעט מזווית קשה לרשת וקבע 0:4 לזכות מכבי פ"ת.

בתוספת הזמן של המשחק מבצע אישי נאה של מעיין מזרחי, שעלה כמחליף עם פתיחת המחצית השניה, הסתיים בבעיטה מכ-12 מטרים לרשת, שער שקבע את תוצאת המשחק - ניצחון 1:4 לזכות מכבי פ"ת, שמרוחקת כעת שלוש נקודות בלבד מהמוליכה, מכבי תל אביב.

צפו: מכבי חיפה באימון בחדרה
אסור לפספס
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
נגןלאמיצים בלבד: אופנוע עם מצנח רחיפה
לאמיצים בלבד: אופנוע שטח עם מצנח רחיפה
/* LAST / NEXT ROUNDs */