יום רביעי, 25.09.2024 שעה 01:26

אחרי 29 שנים בנייקי: ברזיל עשויה לעבור לאדידס

אחרי שבהתאחדות דחו את ההצעה לחידוש ההסכם, שיפוג ב-2026, מדווח כי הסלסאו עשויים להחליף מלבישה ולחתום על חוזה עתק של כ-90 מיליון לשנה לעשור

|
שחקני ברזיל, בקרוב במדים חדשים? (רויטרס)
שחקני ברזיל, בקרוב במדים חדשים? (רויטרס)

כשצופה הכדורגל חושב על ברזיל הגדולה, זו שזכתה בגביע העולם ב-2002, ומדמיין את רונאלדו, רונאלדיניו ורבים וטובים אחרים, הוא לא יכול לעשות מבלי לראותם באותם מדי נייקי אייקוניים. כעת אחרי זוגיות של כמעט 30 שנים, נדמה כיהשתיים בדרכן להיפרד.

על פי דיווחים בברזיל, הסלסאו עשויים לעבור מלבישה לראשונה משנת 1997, כשההסכם הנוכחי שלהם עם נייקי עתיד לפוג ב-2026 וההתאחדות הברזילאית דחתה את ההצעה לחידוש, כשמעבר לפינה ממתינה אדידס.

החברה הגרמנית מציעה לברזיל סכום גבוה בהרבה מזה הנוכחי שמשלמת להם נייקי, כשמדובר על חוזה עתק ל-10 שנים במסגרתו הברזילאים יכניסו כמעט 90 מיליון אירו בכל שנה, שייסתכמו בככמעט מיליארד אירו בסך הכל. 

נבחרת ברזיל ב-2002 (רויטרס)נבחרת ברזיל ב-2002 (רויטרס)

מדובר בעסקה דומה לזו שביצעה נבחרת גרמניה מוקדם יותר השנה, כשעשתה את הדרך ההפוכה וסיכמה על מעבר מאדידס לנייקי תמורת סכום דומה לשנה. נכון לרגע זה, החוזה בין נייקי לברזיל עומד על 35 מיליון אירו לשנה, כשאין ספק שהמעבר לאדידס יהווה שדרוג רציני כלכלית.

עוד נטען כי גם פומה עדיין לא שוללת כניסה למגעים, אך תחכה לינואר 2025 כדי להבין את מצב הענייני. בברזיל ממשיכים וגורסים כי העניינים עדיין לא סגורים והתאחדות במדינה מחכה לראות אם נייקי תשפר את הצעתה בדמות הצעת נגד בחודש אוקטובר.

אמבפה ואנדריק בסשן בעיטות מושלם באימון
אסור לפספס
נגןלאמיצים בלבד: אופנוע עם מצנח רחיפה
לאמיצים בלבד: אופנוע שטח עם מצנח רחיפה
נגןהספורטאי לקח רחוק את האהבה שלו לבוב ספוג
הספורטאי לקח רחוק את האהבה שלו לבוב ספוג
נגןהאימון פסק כי מולר קרע את השחקנים מצחוק
האימון פסק כי מולר קרע את השחקנים מצחוק
נגןבלי נועה: דניאל פרץ חוגג באוקטברפסט
בלי נועה: דניאל פרץ חוגג באוקטברפסט
/* LAST / NEXT ROUNDs */